Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@08:30:02 GMT

رونمايي از «سامانه جامع معاملات» منطقه چهار

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۲۴۸

رونمايي از «سامانه جامع معاملات» منطقه چهار

خبرگزاری آریا- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه چهار از راه اندازی و رونمایی «سامانه جامع معاملات »در منطقه چهار خبر داد و گفت: پیاده‌سازی فرایند کلیه معاملات متوسط و تالار معاملات در قالب «سامانه جامع معاملات» درمنطقه چهار کلید می خورد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، محسن یوسفی بابیان این مطلب گفت: با راه اندازی این سامانه تمامی مناقصه ها، مزایده ها ،ارایه پاکات ، استعلام ها واطلاعات قراردادها و انتشار سیستماتیک اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان شفاف سازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه منطقه چهار به عنوان منطقه پایلوت اجرای این سامانه انتخاب شده، افزود: منطقه چهار به عنوان بزرگترین منطقه شهرداری تهران از این انتخاب استقبال کرده تا با همکاری اداره کل امور مالی و سازمان فن آوری اطلاعات بتواند در شفاف سازی قراردادهای منطقه گام موثری بردارد و انجام فرآیند برگزاری مناقصات بصورت کاملا مکانیزه از دستاوردهای دیگر این سیستم خواهدبود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه چهار تهران همچنین افزود: با برقراری «سامانه جامع معاملات »بسیاری از مسیر فرآیند انعقاد قراردها کوتاه تر شده و از فعالیت های موازی و اضافی کاسته و ممکن است برخی فعالیت ها اضافه شود که در مجموع رویکرد مثبتی خواهد داشت.
یوسفی افزود: امید است با آموزش های لازم به همه کاربران حوزه های اجرایی و همکاری سازمان فن آوری اطلاعات بتوانیم نسبت در شفاف سازی قراردادهای منطقه گام موثری برداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی سامانه جامع معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه