Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل خودروهای عبوری در محور فامنین به تهران به یک دستگاه خودروی ماکسیما مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از آن، ۳ دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری ادامه داد: در ماموریتی دیگر ماموران از یک دستگاه خودروی وانت پیکان، یک دستگاه یخچال فریزر دو قلو و یک ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است، اظهار داشت: ۲ متهم در این ماموریت ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف یک هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: ماموران پاسگاه فرسفج در محور تویسرکان به کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، یک هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ معصومی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه با سارقان و مجرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه یک سارق شناسایی و نامبرده در یک عمیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات فنی به ۳ فقره سرقت شامل محصولات باغی، دوچرخه و ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد.

وی افزود: در ماموریت دیگری یک سارق محصولات باغی حین سرقت و یک سارق سیم برق دستگیر، ۶۰ متر سیم و کابل هوایی مسروقه کشف و متهم به ۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 4717821

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق فرماندهی انتظامی همدان سرقت ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستورکارکارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کاووس حبیبی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، در نهایت ۳ نفر از اعضای باند سارقان در شهرستان "فیروزآباد" شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی افزود: سارقان در بازجویی‌های علمی و پلیسی به ۱۵ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون، مرودشت، خفر، سعادت شهر و شیراز اعتراف کردند.
سرهنگ حبیبی به دامداران توصیه کرد؛ حتی الامکان محل نگهداری احشام را مجهز به دزدگیر و دوربین مدار بسته نموده و از نگهبان شب قابل اعتماد برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس