Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در شهر فرانکفورت آلمان در مجموعه نمایشگاهی فرانکفورت در حال برگزاری است، آلمانی‌های زیادی در اعتراض به تغییرات آب و هوایی در مقابل ورودی این نمایشگاه تظاهرات کردند.

در این تظاهرات، معترضان پلاکارد‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: «الان نوبت ایجاد تحول در حمل و نقل است!»، «سیستم جهان را تغییر ندهید!»، «خودروی کمتر، مساویِ مکان بیشتر برای بازی کودکان و استفاده از طبیعت»، «والدین از مسئله حفاظت از آب و هوا حمایت می‌کنند»، «رانندگی با خودرو‌های شاسی بلند برای آینده کودکان و نوه‌های شما زیان بار است»، «زنبور‌های عسل را نجات دهید، جنگل‌ها را محافظت کنید و به اینکه دما را همان یک و نیم درجه سانتیتگرادِ هدف گذاری شده قرار دهید، پایبند باشید!»

بیشتر بخوانید: تجمع ۲۰ هزار نفری دانش آموزان ایتالیایی در اعتراض به تغییرات آب و هوایی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تظاهرات اقلیمی در آلمان + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد