Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورداری از بررسي نقش مردم درگفتمان سازي بيانيه گام دوم انقلاب در برنامه نقد و نظر خبر داد.

«علي برخورداري» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت بيانيه گام دوم انقلاب تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در بهمن ۹۷ و پس از حضور با عظمت مردم در از سوي مقام معظم رهبري بيان شد.

 

تهيه کننده و سردبير برنامه نقد و نظر با بیان اینکه این بیانیه تصویری از گذشته انقلاب و تصویری از وضع موجود انقلاب است ادامه داد: در همین راستا رادیو معارف در برنامه نقد و نظر بنا دارد نقش مردم را  درگفتمان سازي بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي واكاوي كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این برنامه در تاریخ(25 شهريور) به تحليل واژگاني  بيانيه گام دوم مانند گفتمان سازي و تبيين نقش مردم  در آن خواهد پرداخت.

 

برخورداری یادآور شد: ابن برنامه با كارشناسي دكتر يوسف زاده و دكتر نصر الله آقاجاني روی آنتن خواهد رفت.

 

لازم به ذکر است برنامه نقد و نظر به تهيه کنندگی و سردبيري علي برخورداري و مجري كارشناسي ابوذر رجبي روزهاي دوشنبه ساعت 14:50 از راديو معارف پخش می شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا ماه محرم عزاداری محرم خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی استان بوشهر تاسوعای حسینی اربعین حسینی محرم گام دوم بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان

برنامه توسعه سازمان ملل در روز جهانی زمین با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت 79 درصد از خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

سازمان ملل در این بیانیه از کمبود و بحران آب آشامیدنی در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

برنامه توسعه سازمان ملل (یو.‌ان.‌دی/‌پی) در نوامبر سال 2023 گزارش داده بود افغانستان سال گذشته رتبه ششم را در میان کشورهای آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی به خود اختصاص داده است.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز آذرماه در گزارشی هشدار داده بود 12 میلیون نفر در افغانستان به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

بر اساس گزارش‌ها، افغانستان از سال 1950 تاکنون 1.8 درجه سانتیگراد تغییرات دما را تجربه کرده است.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده بود به بیش از 479 میلیون دلار نیاز است تا بحران آب و فاضلاب در افغانستان حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند