Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، "اسدالله بادامچیان" روز یکشنبه در بیان مواضع هفتگی حزب مؤتلفه اسلامی با رد هرگونه مذاکره با آمریکا گفت: آمریکائی‌ها با افزایش تحریم‌های اقتصادی در اندیشه آسیب زدن به انقلاب اسلامی هستند. آنها با هر امتیازی در توافق و مذاکره حاضر نیستند زیرساخت‌های تحریمی که برای تحکیم آن ۳۰ سال تلاش کردند، را از بین ببرند؛ مگر به این نتیجه برسند که دیگر تحریم‌ها هیچ اثر مؤثری بر ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آنها باید قبل از هر مذاکره به تعهدات خود در ۱+۵ عمل کنند و با رفع تحریم‌ها زمینه را مساعد کنند. با افزودن تحریم‌ها و دشمنی‌های کینه توزانه، درخواست مذاکره معنایی ندارد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: آخر شهریورماه رئیس‌جمهوری به آمریکا برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل می‌رود. آمریکایی‌ها مثل همیشه نقشه کشیده‌اند که امیدواریم ریاست جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و اقتدار آن نقشه‌ها را خنثی کند. در چنین وضعی، هیچ مسئول ایرانی نیازی به مذاکره یا دیدار با مقامات آمریکا ندارد.

بادامچیان با تجلیل از مواضع عاشورایی سیدحسن نصرالله بیان کرد: استکبار جهانی خوب می‌داند مقاومت اسلامی قدرت آن را یافته است که بتواند تمامی منافع و منابع استکبار را در منطقه و در کلیه خطوط جهاد در مرزهای رژیم اشغالگر قدس، سوریه، لبنان، غزه، عراق و افغانستان را هدف قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری حسینی در بیش از ۵۰ کشور جهان، اظهار داشت: نهضت حسینی، نهضتی جهانی است که در حال گسترش است و جهانی شدن نهضت حسینی پشت آمریکا را به لرزه درآورده و آتش به خرمن ستم جهانی وارد می کند.

وی افزود: منطق مقاومت در منطقه نظم نوینی را پدید آورده است که این نظم در کل خطوط تماس و نبرد با استبداد جهانی به خوبی دیده می‌شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی شکل‌گیری مقاومت در منطقه و جهان را ناشی از یک جنبش جهانی برای رهایی از استکبار دانست و تأکید کرد: ریشه نظم معنوی پدید آمده برای رهایی از استکبار از یک جنبش مهدوی است که ریشه در عاشورا  و کربلا دارد. امروز ما در غزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان و بحرین و سایر کشورها گوشه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنیم.

بادامچیان عنوان کرد: امروز در جوامع اسلامی به موازات تقوای پرهیز برای رسیدن به کمالات انسانی و الهی شاهد یک تقوای ستیز هستیم. ستیز با استکبار و ابرقدرت‌ها بویژه آمریکا که پای آن به همه جوامع انسانی نیز کشیده شده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی خاطرنشان کرد: جهان اسلام و آزادی خواهان، امسال نیز در تدارک یک راهپیمایی عظیم و تاریخی هستند تا قدرت نرم انسان‌های مشتاق برای رهایی از سمومات فکر مدرنیسم استعمارگرانه را به رخ سلطه‌گران بکشند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: انسان‌ها با کششی که در مظهر شجاعت و فداکاری و خدمت به آزادی و انسانیت و یاران او وجود دارد، در عمق جان خود در پی انسجام و نظم سیاسی و اجتماعی هستند. این نظم حسینی و زینبی نظامی را پی‌ریزی می‌کند که تاج و تخت نظام ستمگر سرمایه ای را بر باد خواهد داد.

بادامچیان اضافه کرد: اربعین حسینی فقط جلوه یک اندیشه سیاسی نیست، بلکه دعوت به اندیشیدن به سرنوشت انسان قرن ما، تاریخ بشر، عمق و ژرفای هستی و رهایی از شرّ طواغیت روزگار است. ایران اسلامی و رهبری باهوش، تیزبین و قدرتمند نظام یعنی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای قافله سالار این حرکت الهی در عصر ماست.
وی درخصوص مطالبات مردم از دولت نیز اظهار داشت: مطالبات زنان و دختران جامعه ما اشتغال، بیمه زنان سرپرست خانوار، مرخصی زایمان زنان شاغل، تسهیل شرایط ازدواج، تسهیل فرزندآوری و ایجاد زیرساخت‌های سالم برای ورود زنان به فعالیت‌های اجتماعی با الگوی ایرانی و اسلامی است. برخی با حاشیه‌سازی می‌خواهند این مطالبات را به طاق نسیان بکوبند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تسلیت به خانواده مرحوم حاج اسدالله عسگراولادی و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: مرحوم حاج اسدالله عسگراولادی یک کارآفرین و تاجر خوشنام ایرانی بود که در نهضت اسلامی امام خمینی (ره) پا به پای مردم و مبارزان علیه رژیم ستمشاهی نقش‌آفرینی می‌کرد و از یاران دیرین امام و رهبری بود.

بادامچیان بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی بدون شک کارآفرینان و کسانی که در حوزه اقتصادی تلاش می‌کنند و با پاکدستی نظام و مردم را یاری می‌رسانند، همراه فرماندهان جنگ علیه آمریکا و مستکبرین هستند، سابقه روشن و شفاف او در بیش از ۵۰ سال کار اقتصادی و مردمی مبین آن است که او یک سرباز صادق برای مردم در این وادی بود.

وی از مرحوم عسگراولادی به عنوان یک خیّر در امور عام المنفعه یاد کرد و گفت: خدمات او به محرومان، ساخت مساجد و کمک به فعالیت‌های فرهنگی و یاری به مستضعفان حکایت از یک کارنامه روشن دارد. آنها که اهل این امور خیر هستند از آن به خوبی آگاهند. خداوند او را بیامرزد و با صالحین و محسنین محشور گرداند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسدالله عسگر اولادی اصولگرایی جان بولتون اسدالله بادامچيان آمریکا عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، برگزاری این اجلاس را فرصتی طلایی برای استان کرمان دانست و گفت: کرمان، همواره پیرو امام حسین (ع) بوده است؛ اما این اجلاس فرصت رسمی است که این استان خود را در خدمت دستگاه امام حسین (ع) قرار داده و خدمات خود را در تابلویی بهتر به کشور و جهان نشان دهد.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ دوره اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی سایر استان‌های کشور، بیان کرد: تجربه بالایی وجود دارد و کرمان زمانی پذیرای این اتفاق مهم فرهنگی شد که تقریبا دو سوم استان‌ها را پشت سر گذاشتیم که می‌تواند فرصت بزرگی برای استان باشد و در این همایش تقریبا همه ظرفیت استان درگیر می‌شوند؛ بنابراین باید بهره فرهنگی آن‌را نیز در استان ببینیم و به گونه‌ای از برکات و تجربیات ۲۰ اجلاس قبلی استفاده کنیم که اثر آن در استان ماندگار شود.

امام جمعه کرمان بر لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری اثر فرهنگی برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان تأکید کرد و ادامه داد: صرف برگزاری مراسم اگرچه خیر و برکت دارد؛ اما سبب می‌شود از این فرصت بهره لازم را نبرده باشیم؛ بنابراین کمیته‌های ستاد باید در این حوزه نیز کار کنند تا اثر آن کل استان را در بر بگیرد و در ذهن مردم ماندگار باشد.

وی تصریح کرد: واقعه کربلا و نهضت امام حسین (ع) در اوج غربت انجام شد؛ اما پس از آن پرده از غربت این جریان برداشته شد و توده‌های مردم   آن را تبدیل به جریانی برای حفظ اسلام ناب کردند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: مردم در طول تاریخ همواره متولی این جریان  بودند و به بهترین وجه آن را انجام دادند و این جریان نسل به نسل تداوم یافت و در طول تاریخ هر دولتی هم که اعتقاد و ارادتی به جریان امامت داشت، مسیر و معبر را برای ترویج جریان امام حسین (ع) باز کرده و کمک دادند.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل، جمهوری اسلامی را محصول محرم و صفر دانست و گفت: پیرغلامان حسینی، عصاره جریان مردمی هستند که تجلیل می‌شوند؛ اما باید جریان مردمی بیشتر دیده شود و ارتباط بیشتری با ستاد داشته باشد که در این موضوع نیز باید فکر کرد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه کار برای امام حسین (ع) کار دلی و توفیقی است و باید خدمتگزار این آستان مقدس باشیم، بیان کرد: همه ما باید از این فرصت برای خدمتگزاری استفاده کنیم و برای همه دستگاه تقسیم وظایفی شده که همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وجود پیرغلامان حسینی و همچنین هیئت‌های با سابقه در کرمان، افزود: امیدواریم برگزاری بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، فرصتی باشد تا پیرغلامان کرمان و هیئت‌های باسابقه را بشناسیم و مراسم تجلیل استانی در سال‌های آینده داشته باشیم.

فداکار با بیان اینکه برگزاری این اجلاس، سبب ایجاد یک فضای امام حسینی پیش از محرم و صفر در کرمان می‌شود، گفت: پشتیبانی آبرومند از این کار امام حسینی یک ضرورت است و کار نباید با ذره‌ای کوتاهی انجام شود و مجموعه‌های مردمی، بخش بزرگی از کار هستند که باید حتما حضور داشته باشند و ما باید کمک کنیم مردم بتوانند از این اجلاسیه نهایت استفاده را ببرند.

همچنین جواد رمضان‌نژاد، رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این جلسه گفت: مهمانانی از جبهه مقاومت در بیست و یکیمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی حضور دارند. 

وی از اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به‌عنوان مهم ترین اجلاس دینی در کشور نام برد و بیان کرد: این اجلاسیه از نظر برد رسانه‌ای و عمل‌گرایی هم نمونه است. 

رمضان‌نژاد ادامه داد: تاکنون با توجه به ظرفیت‌های اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری همزمان در ایران و عراق و یا برگزاری در زمان اربعین حسینی ارائه شده است.

وی افزود: امیدواریم در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمان، شاهد اتفاقات ویژه و دوره کامل و به‌بلوغ رسیده در سطح کشور باشیم ؛ البته ما تجربیات سایر استان‌ها را در اختیار استان کرمان قرار می‌دهیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است