Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری آستارا افزود: مدارس پیش دبستانی فعال در مساجد باید از سازمان آموزش و پرورش مجوز فعالیت داشته باشند و بر روند تعلیم و تربیت در آنها نظارت شود.

وی اظهار کرد: کیفیت آموزش و پرورش در مدارس آستارا باید ارتقا یابد و توانمندسازی علمی معلمان مدنظر باشد و اهمیت به این قشر، در تربیت دانش آموزان تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به روز بودن و برخورداری معلمان از کتب آموزشی مفید برای نیازهای اجتماعی، علمی و فرهنگی جامعه ضروری است و به مقطع پیش دبستانی و ابتدایی اهمیت بیشتر داده شود. 

فرماندار آستارا گفت: دستگاه های اجرایی در راستای اجرای سند تحول بنیادین، به آموزش و پرورش کمک کنند و نظارت بر واحدهای عرضه نوشت افزار تشدید شود.

رستم زاد افزود: شورای آموزش و پرورش در ساماندهی مشکلات جامعه هدف وظیفه مهمی دارد و اشتباه در برنامه ریزی و سیاستگذاری، عواقب جبران ناپذیر خواهد داشت.

امام جمعه آستارا هم در این جلسه با تاکید بر توجه به مسائل اخلاقی و پرورشی در مدارس، برنامه ریزی معلمان را در این باره خواستار شد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: حضور منظم معلمان در صفوف نماز جماعت، برای ارشاد دانش آموزان موثر است و آینده سازان باید از مقاطع ابتدایی با آموزه‌های دینی آشنا شوند. 

بندر مرزی آستارا با ۹۱  هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و پیش بینی می شود، سال تحصیلی جدید در این شهرستان، با حضور ۱۸ هزار دانش آموز در مدارس آغاز شود.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا فرمانداری آستارا مدرسه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش

شما شهروندان عزیز در مورد اجرای طرح رتبه بندی برای معلمان بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اجرای طرح رتبه بندی برای معلمان بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

فیضی نژاد گفت: با رایزنی‌های فشرده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان