Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@13:46:02 GMT

درخشش دو فرنگی کار ایرانی در رقابت های جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۴۴۹

نمایندگان کشورمان در 3 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز به مصاف حریفانشان رفته اند.

اخبار ورزشی- رقابت های 3 وزن دوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مغلوب اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا کشتی شد و باید برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، آتاکان یوکسل دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان و ریو هانسو قهرمان جهان از کره جنوبی در گروه تاب هستند. در این وزن 41 نفر حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم که 39 کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ دارنده برنز 2018 اروپا از سوئد رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. طاهری در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک پیتر اوهلر از آلمان را شکست داد. ساروی در دور بعد به مصاف  روزیلو کایند از کوبا دارنده نقره 2018 جهان و نقره 2019 اروپا رفت و در یک کشتی دیدنی و برتر موفق شد این حریف قدر را با نتیجه 7 بر 2 شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف گابریل روسیلو کایند از کوبا می رود. 3گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاژ کیس دارنده مدال های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشتی فرنگی قهرمانی جهان رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران

امیرمحمد یزدانی به آخرین وضعیت جسمانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به شرایط اردویی مدت زمانی است که نتوانستم حسن یزدانی را از نزدیک ملاقات کنم، ولی همیشه پیگیر سلامتی وجویای احوال او نیز هستم. در آخرین پیگیری‌ها و دیدن فیلم‌های او از زبان فیزیوتراپ شخصی، شرایط جسمانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد را مطلوب عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با قدرت به تشک باز خواهد گشت.

یزدانی این را هم گفت: برای آمادگی بیشتر با تعدادی از آزادکاران تمرینات خود را در مازندران زیر نظر رضا یزدانی ادامه می‌دهیم به طور قطع از اینکه با این پهلوان و قهرمان کشور تمرین می‌کنم بسیار خوشحال هستم.

وی همچنین در خصوص رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا نیز خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در قهرمانی کشتی آسیا شرکت کردم و توانستم با شکست رقبای خود به قهرمانی برسم. سطح رقابت‌ها با توجه به در پیش بودن المپیک و حضور برخی رقبای مطرح در آسیا بسیار بالا بود. پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل علیبک عثمان اف از قرقیزستان دارنده مدال برنز جهان را شکست دادم که پیشتر در رقابت جهانی با نتیجه نزدیک مقابل او به پیروزی رسیده بودم. دیگر حریف جدی من در وزن۷۰کیلوگرم یوشینوسوکه آئویاگی ژاپنی بود که در نهایت با برتری مقابل او به مدال طلا قهرمانی آسیا رسیدم.

دارنده ۲ نشان نقره جهان این را هم گفت: برای موفقیت و کسب نشان طلا جهانی تمرینات خود را آغاز خواهم کرد تا بتوانم با آمادگی کامل بهترین نتیجه را به دست آورم. کشتی همیشه غیر قابل پیش بینی است البته امیدوارم با کسب بهترین نتیجه بتوانم خوشحالی مردم کشورم را به ارمغان بیاورم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا برای تغییر وزن برنامه‌ای دارد یا خیر؟ اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین هدفم معطوف به وزن ۷۰ کیلوگرم است تا بتوانم به موفقیت بیشتری در این وزن برسم و هنوز تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم ندارم. در حال حاضر طبق تقویم حدود ۸ ماه تا مسابقات جهانی در کشور آلبانی زمان کافی وجود دارد و باید برای آمادگی در اردو‌های تیم ملی شرکت کرد.

 

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)