Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صبح امروز یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ در آیینی با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری، ۱۱ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان اضافه شد.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: با اضافه شدن این تعداد آمبولانس، تعداد ناوگان ۱۱۵ استان به ۸۵ دستگاه آمبولانس افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ارزش هریک از این آمبولانس‌ها ۱۵ میلیارد ریال است که در مجموع برای تهیه این تعداد آمبولانس ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

شیرانی تعداد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان را ۵۰ پایگاه اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۳۳ پایگاه جاده‌ای و ۱۷ پایگاه شهری است و این آمبولانس‌های جدید در پایگاه‌هایی که دارای کمبود هستند مستقر خواهند شد.

او ادامه داد: تا پایان امسال و یا نیمه نخست سال آینده، ۱۰ دستگاه آمبولانس دیگر به ناوگان ۱۱۵ استان اضافه می‌شود تا کمبود ما در این بخش برطرف گردد.

شیرانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش اورژانس گفت: هم اکنون ۲۷۰ پرسنل در این بخش مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/ف

فعالیت ۵۰ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری