Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:35:10 GMT

تیم ملی مردان ایران مقابل بنگلادش پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۵۵۷

تیم ملی مردان ایران مقابل بنگلادش پیروز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از امروز یکشنبه به طور همزمان در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی اندونزی آغاز شد. 

در چارچوب روز نخست این رقابت ها و در بخش تیمی مردان، تیم ایران در مصاف با بنگلادش با نتیجه ۳ بر صفر صاحب برتری شد.

نوشاد و نیما عالمیان و امین احمدیان ترکیب تیم ایران را در این دیدار تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی تنیس روی میز مردان که با هدایت جمیل لطف الله نسبی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است، در آخرین دیدار مقدماتی عصر امروز به مصاف امارات می رود. 

در بخش بانوان مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ایران با ماکائو و نپال همگروه است. 

کد خبر 4718766 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش نوشاد عالمیان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی بسکتبال والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران فوتسال تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با توجه به اینکه تیم کمتر از ۱۲ سال ایران در دو بخش دختران و پسران خود را آماده حضور در رقابت‌های تنیس غرب آسیا در اردن می‌کرد، شرکت هواپیمایی امارات ساعاتی پیش خبر از لغو پرواز خود داد تا حضور ایران در این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
فرشاد صفتی با اشاره به شرایط موجود و نبود زمان کافی برای اعزام کاروان تنیس ایران به رقابت‌های غرب آسیا گفت: طبق برنامه قرار بود سفر تیم ملی کشورمان بامداد یکشنبه انجام شود اما این سفر ساعاتی قبل از پرواز، لغو شد.
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس ادامه داد: با دستور رئیس فدراسیون و هماهنگی بخش‌های مختلف مقرر شد با بررسی همه شرایط و پیگیری سفرهای مختلف، راه‌های رسیدن به اردن در مدت زمانی که تیم ملی نیاز داشت در دستور کار قرار گیرد که در نهایت این تلاش‌ها به ثمر نشست و تیم ملی ایران با پروازی جایگزین، فردا ساعت ۹:۴۵ تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد تا از آنجا راهی اردن محل برگزاری رقابت‌های غرب آسیا شود.
وی تصریح کرد: با این برنامه‌ریزی جدید، مشکلی در روند اعزام ملی‌پوشان به وجود نخواهد آمد. تیم فردا راهی اردن می‌شود تا طبق برنامه روز دوشنبه، سوم اردیهشت تمرین خود را برگزار کند تا در روز سه شنبه، چهارم این ماه آماده رویارویی با حریفان خود شوند.
گفتنی است رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا در شرایطی به میزبانی اردن برگزار خواهد شد که تیم دختران و پسران کشورمان قرار است از ۳ تا ۸ اردیبهشت‌ماه به مصاف رقبای خود بروند.

کد خبر 6083881

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت