Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@09:25:37 GMT

تداوم بارش‌ها برای نوار شمالی ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۶۰۸

تداوم بارش‌ها برای نوار شمالی ایران

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت‌: طی دو روز آینده برای مناطقی از سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران، پیش‌بینی می‌شود. همچنین در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که طی سه روز آینده در بیشترین مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود گفت: از امروز تا اواسط هفته در شمال، شمال غرب، غرب و مرکز کشور و از روز دوشنبه در شمال شرق کشور افزایش دمای نسبی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز چهارشنبه (۲۷ شهریور) برای برخی مناطق جنوب غرب، افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود که خیزش گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود. همچنین طی سه روز آینده وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی کشور به ویژه منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود و فردا احتمال طوفان گرد و خاک در همین منطقه وجود دارد.

کد خبر 454992 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باران در سیستان و بلوچستان

آفتاب‌‌نیوز :

محسن حیدری با اشاره. به صدور هشدار شماره دو هواشناسی سطح نارنجی جوی، از تداوم بارش‌های رگباری (پیرو هشدار سطح نارنجی شماره یک و هشدار سطح قرمز شماره یک) خبر داد و افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از چهارشنبه تا شب پنج شنبه (۲۹ تا ۳۰ فروردین)، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

حیدری توصیه کرد: در طی این مدت، ساکنان مناطق تحت تأثیر، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و از محصولات کشاورزی محافظت کنند، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کرده و مدیریت آب سد‌ها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / خیزش گرد و خاک در این استان ها
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • هواشناسی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سامانه بارشی در راه ایران / پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری