Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:12:04 GMT

نمایشگاه عکس ایران زیبا در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۶۶۲

نمایشگاه عکس ایران زیبا در روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه عکس «ایران زیبا» از امروز، ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹ در «موزه عکس روس» افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۲ سپتامبر ادامه خواهد داشت. عکس‌های ارائه شده در این نمایشگاه مناظر تاریخی، معماری و طبیعت اسرار آمیز ایران را برای مخاطبان روایت می‌کنند.

در این نمایشگاه حدود ۴۰ اثر هنرمندان عکاس معاصر ایرانی نظیر سید علی میرعمادی، محمد رضا مومنی، حمید هاشمی، ابراهیم صافی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به نمایش گذاشته می‌شوند. قله‌های پوشیده از برف شمال ایران، مناظر شب تهران از ارتفاع پرنده‌ای، مقبره‌های شاعران کبیر کلاسیک فارسی در این عکس‌ها نقش بسته‌اند. ایران یکی از باستانی‌ترین کشورهای جهان با تاریخ و سنت‌های فرهنگی غنی است.

این نمایشگاه با حمایت رایزنی فرهنگی وابسته به سفارت ایران در روسیه و همچنین با حضور سازمان اجتماعی منطقه‌ای نیژگورود «کنگره اقوام ایرانی زبان» برگزار می‌شود. این سازمان در زمینه حفظ و اشاعه میراث فرهنگی و تاریخی در منطقه و توسعه همکاری انسانی بین روسیه و ایران فعالیت می‌کند. همچنین یکی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌های آموزش زبان فارسی است.

کد خبر 455001 برچسب‌ها عکس - نشست و جشنواره

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عکس نشست و جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سخن از دستاوردهای انقلاب که به میان می آید، نگاه ها در حوزه اقتصاد به شاخص های معمول دوخته می شود.

اشتغال، رشد اقتصادی، ارزش پول ملی، نابرابری های اقتصادی و ...  شاخص هایی هستند که بهبود آن ها در سال های اخیر، به رغم منابع فراوان اقتصادی کشور، زیر منگنه تحریم قرار گرفته اند. اما این، تمام واقعیت های موجود نیست و هنوز امیدواری های زیادی برای رشد اقتصادی ایران زنده است. این را نه از سر شعارزدگی، بلکه با نگاهی ژرف تر به تمام لایه های رشد اقتصادی موجود می توان بیان کرد. اقتصاد دانش بنیان؛ جایی که چشمه های پرشماری از ظرفیت های بالقوه همچنان با قوت در حال جوشیدن هستند.

اما ارتباط این پیشرفتها با سازمان اوقاف و امور خیریه در این است که سازمان اوقاف در زمینه تخصیص وام و مکان به شرکتهای دانش بنیان، بسیار خوب عمل کرده؛ البته که این کار به نفع این سازمان نیز هست؛ چراکه اگر این کار را انجام ندهد، زمینی که در اختیار دارد، از بین می‌رود و برای اینکه این داشته‌ها احیا شود، باید به تحقیقات مرز دانش و شرکت‌های دانش‌بنیان گره بخورد که این سازمان اهمیت این جریان را درک کرده و در زمینه استانی و ملی خوب عمل کرده است.

در گام بعدی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد نمایشگاهی برای معرفی و ارائه تولیدات و آثار این مجموعه های دانش بنیان برگزار کند. 

در همین راستا چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور 39 شرکت دانش بنیان از 5 تا 9 اردیبهشت در هتل ارم برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران