Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ایرانمنش گفت: سیاست های غلط مدیریتی ما باعث شد تا با بهادادن بیش از حد به عده ای آن ها را به سلبریتی تبدیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اتفاقات اخیر و نقش سلبریتی ها در فریب افکارعمومی اظهارداشت: در ابتدا باید این سئوال را بپرسیم که سلبریتی از کی وارد ادبیات ما شد؟ و اساساً چرا سلبریتی ها به این جایگاه رسیدند؟

رضا ایرانمنش افزود: وقتی نگاه کلی و دقیق به این فرآیند داشته باشیم متوجه خواهیم شد سیاست های غلط مدیریتی ما باعث شد تا با بهادادن بیش از حد به عده ای آن ها را به سلبریتی تبدیل کنیم و عده ای دیگر در سایه بی توجهی به حاشیه بروند، آیا سینما و تلویزیون ما همان سینما و تلویزیون دهه 60 و 70 است یا ما معیارهای ارزش را تغییر دادیم؟

وی تصریح کرد: در هرکشوری، هر شخصی اظهارنظری داشته باشد باید نسبت به صحیح یا غلط بودن آن پاسخگو باشد؛ اما می بینیم در کشور ما عده خاص به یک خبر دروغ یا درست، دامن می زنند با آن افکار عمومی را فریب می دهند و به هیچ جایی هم پاسخگو نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر اذعان داشت: فرهنگ نادرست در کنار عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع باعث می شود تا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جریان را به هر سمتی که دوست دارند، هدایت کنند.

وی گفت: هر کس نگاه دقیقی به جریان دختر آبی داشته باشد متوجه خواهد شد که اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه صورت نگرفته است و شفافیت دیرهنگام باعث شده تا این جریان سمت و سویی نادرست بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز این دور از حملات به بیمارستان شفا در شهر غزه ۲۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز این دور از حملات به بیمارستان شفا در شهر غزه 200 فلسطینی را به شهادت رسانده است.

 دفتر مذکور همچنین از بازداشت نزدیک به 1000 فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست در بیمارستان شفا خبر داد.

 در این بیانیه آمده است که دشمن صهیونیستی به بمباران بیمارستان شفا ادامه می‌دهد تا تیم‌های پزشکی و درمانی و آوارگان مجبور به خروج و بازجویی از آن‌ها کند.

گزارش اختصاصی از جنایات صهیونیستها در بیمارستان شفای غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • (تصویر) فریبا نادری، نرگس محمدی و مامک جمشیدی در کانادا
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!