Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:24:48 GMT

برگزاری کارگاه آموزشی نماز در شرکت گاز مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۸۸۲

برگزاری کارگاه آموزشی نماز در شرکت گاز مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام رضا متولی طاهر، کارشناس مسائل فرهنگی شرکت گاز مازندران صبح امروز 24 شهریورماه در کارگاه آموزشی شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز، اظهار کرد: ضعف در شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز، مهمترین چالش حوزه اقامه نماز است.
وی افزود: مهمترین مانع در اقامه نماز، نداشتن شناخت عمیق نسبت به نماز است، اگر کسی نماز را خوب بفهمد، به درستی اقامه‌کننده نماز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدرس مسائل دینی با بیان اینکه، نماز ستون خیمه دین و پرچم خداجویان و برترین و شیرین‌ترین لحظه برای بندگان مومن است، تصریح کرد: عشق به امام حسین(ع) یکی از وسیله مطمئن، راحت، سریع، برای رسیدن به خداوند است که رسیدن به محبت و عشق امام حسین(ع) نیز راه‌های گوناگون وجود دارد ولی راهی که سریعتر انسان می‎تواند بوسیله آن به بارگاه امام حسین راه یابد، و جزو شیفتگان و عشاق سیدالشهداء شود، قرائت زیارت عاشورا به ویژه مداومت به قرائت زیارت شریف است.
وی با اشاره به تاکید قرآن کریم در عبودیت خداوند، افزود: عبودیت خدا به معنای آزادی و حریت است و انسانی که بندگی خدا را انجام دهد، از بندگی‌های دنیایی رها می‌شود.
کارشناس مسائل فرهنگی شرکت گاز مازندران، بیان کرد: برای بهتر شدن در هر امری نیاز به تمرین و ممارست است در امور معنوی هم همین است اگر کسی می‌خواهد یک دیندار واقعی باشد و در جاده کمال گام بردارد باید بداند که انجام دستورات دینی نیاز به دقت، تمرین و مداومت دارد.
لازم به ذکر است؛ در این مراسم زیارت پر فیض عاشورا همراه با روضه خوانی و مداحی برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با مداحی برادر نجفی برگزار شد و در پایان مراسم از خادمین اقامه نماز شرکت گاز استان ن با حضور مدیرعامل این شرکت تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کارشناس زیارت عاشورا زیارت شریف شرکت گاز مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در شهرستان مرودشت اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»