Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی روز یکشنبه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان از پیشرفت کند برخی از مصوبات این انجمن گلایه کرد و افزود: اگر مدیران عضو انجمن در جلسات حضور مستمر و جدی داشته باشند، اجرای مصوبات و پیگیری این امور با تاخیر مواجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه ، از جلسه بعدی کارشناسان حاضر در جلسه باید به همراه مدیر و یا یکی از معاونان اداره خود در جلسه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی با اشاره به اهمیت فرهنگ در رشد و تعالی جامعه، تصریح کرد: فرهنگ زیربنای هر جامعه ای به شمار می‌رود و اگر امروز با مشکلات و ناهنجاری‌هایی مواجه هستیم نشان‌دهنده آن است که به مقوله فرهنگ آنطور که شایسته است توجه نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان، خاطرنشان کرد: هم مدارس و هم خانواده‌ها در این حوزه رسالت مهمی را بر عهده دارند.

مردانی، پیگیری تکمیل کتابخانه مرکزی را از اولویت‌های فرهنگی استان برشمرد و گفت: اجرای این طرح از سال ۸۸ تاکنون ادامه دارد و با وجود اینکه دارای مصوبه هیات وزیران است اما تکمیل و بهره‌برداری از آن همچنان دور از دسترس مانده است.

وی همچنین بر پیگیری اجرای طرح کتابخانه عمومی بعثت شهر فرخشهر تاکید کرد و گفت: برای رفع موانع اجرای این طرح، موضوع به کمیسیون ماده ۵ ارجاع داده شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست در خصوص مشکلات طرح فرهنگسرای شهر گهرو شهرستان کیار، فعالیت پانسیون‌های مطالعاتی سطح شهر و عملکرد انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان گزارشی ارائه شد.

۵۲  کتابخانه نهادی و ۱۳ کتابخانه مشارکتی در این استان فعال است که از این تعداد ۹ کتابخانه در روستاها و ۴۳ کتابخانه در شهرها فعالیت میکند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی چهارمحال وبختیاری کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.
هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران توسط فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.
استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید هم با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.
شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری