Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز حراست وزارت کشور با تأکید بر حراست از اموال شهرداری‌ها گفت: شهرداران در حراست از دارایی‌ها و اموال بیت‌المال باید از ظرفیت‌های خود برای درآمدزایی و درآمد پایدار استفاده کرده و بر نحوه هزینه‌کردها نظارت داشته باشند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، محمد ابراهیم شوشتری امروز در نشست مشترک شهرداران استان تهران در شهر صالحیه با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشور اظهار داشت: فشارهای آمریکا و سرمداران با محوریت اقتصاد با هدف ایجاد نارضایتی در کشور است که وظیفه مسئولان در حوزه‌های مختلف این است که سطح احترام، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را به خوبی انجام دهند تا لطمه‌ای به نظام وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی بی‌سابقه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران باید به صورت جهادی با اهداف پلید و شوم دشمنان مقابله و مسیر پیشرفت و توسعه را هموار کرد.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور سپس با اشاره به نقش جدی شهرداران در ایجاد ثبات در کشور تصریح کرد: با توجه به ارتباط مستمر مردم با شهرداری‌ها ضروری است در مراجعات متعدد مردم به شهرداری‌ها تکریم ارباب رجوع با جدیت مورد توجه قرار گیرد که رضایت و تکریم مردم از اولویت‌های وزیر کشور است.

دستوری از جنس تکریم ارباب‌رجوع؛ یک روز برای ملاقات مردمی در نظر بگیریدطرح‌های تکریم ارباب رجوع باید در تمام ادارات شهرستان ساوه اجرا شودحفظ امانت داری و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت دفاتر قضایی الکترونیک قرار گیرد

شوشتری ضمن تأکید بر اجرای پروژه‌های ماندگار در شهرها افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی باید توسط شهرداران در شهرها اجرا شود که با افتتاح آ‌ن‌ها امید، شادابی و دلگرمی را برای مردم وجود آورد.

وی همچنین به حراست از اموال شهرداری‌ها تأکید کرد و گفت: شهرداران باید در حراست از دارایی‌ها و اموال بیت‌المال تمام تلاش خود را به کار گرفته و از ظرفیت‌های خود برای درآمدزایی و درآمد پایدار استفاده کنند و علاوه بر این بر نحوه هزینه‌کردهای مجموعه شهرداری نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی