Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ یک منبع آگاه خبر داد آیت‌الله سیستانی در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی تأکید کرد استعمار و به‌خصوص انگلستان با استفاده از فضای مجازی درپی ایجاد فتنه فرقه‌ای هستند.
یک منبع آگاه به «میدل ایست نیوز» خبر داد که آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، روحانی بلندپایه ایرانی و رئیس مؤسسه آموزشی امام خمینی در قم که پیش تر عضو مجلس خبرگان ایران بود، در سفری  به نجف اشرف در سال جاری، ضمن زیارت عتبات عالیات با آیت‌الله سیستانی، مرجع عالی شیعیان عراق، دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که به گفته این منبع در فضایی صمیمانه انجام شد، آیت الله سیستانی تأکید کرد که اختلاف بین ملت ها و مذاهب در دستور استعمار و به طور خاص کار انگلستان است که از جمله در فضای مجازی برنامه‌هایی را برای تفرقه افکنی در عراق پیش می برد.
به گفته این منبع، آیت الله سیستانی در این دیدار اظهار داشت که از زمان سقوط صدام حسین در سال 2003 مقامات امریکایی از طرق مختلف درخواست ملاقات با آیت الله سیستانی را داده بودند اما وی با این درخواست موافقت نکرد زیرا حضور آمریکایی‌ها در عراق را نامشروع می دانست.
این منبع افزوده که آیت الله مصباح نیز ضمن دعا برای سلامتی مرجع عالی شیعیان عراق ایشان را «معجزه تشیع» خواند.
منبع: فارس برچسب ها: آیت‌الله سیستانی ، عراق ، امریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: آیت الله سیستانی عراق امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم