Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:06:13 GMT

دستگيري كلاهبرداران 40 ميلياردي

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۱۴۹

دستگيري كلاهبرداران 40 ميلياردي

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره مشاور املاك با 40 میلیارد ریال كلاهبرداری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "رهام‌بخش حبیبی" بیان كرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر كلاهبرداری و فروش مال غیر از سوی 3 نفر از مشاوران املاك، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار "حبیبی" بیان كرد: كارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات مطلع شدند باند 3 نفره مشاوران املاك در یكی از محله‌های شیراز با شیوه‌هایی متقلبانه از جمله فروش زمین، خانه، مغازه و امتیاز مشارکت در پروژه‌های انبوه سازی به صورت همزمان به چندین نفر،  دریافت وجه به بهانه تسریع در صدور پروانه ساختمانی، اخذ مبالغ قابل توجه از مراجعان برای کمیسیون‌های تخلفاتی ساخت‌وساز‌های غیر‌مجاز و فروش سفته‌ها و خرج چک‌های مراجعان که به صورت امانی نزد آنها بوده، مبلغ 40 میلیارد ریال كلاهبرداری كرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان كرد: كارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری و تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضای باند 3 نفره كلاهبرداران را در حالی كه در مخفیگاهشان بودند در یك عملیات ضربتی دستگیر كنند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینكه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 40 میلیارد ریال كلاهبرداری اقرار كردند، عنوان داشت: این كلاهبرداران پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
سردار"حبیبی" با تاكید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر شهروندان در انجام معاملات، گفت: مردم لازم است پیشنهاد‌های تجاری گوناگون از سوی املاك و شركت‌ها را تا قبل از احراز هویت و اطمینان از قانونی بودن را نپذیرند و معاملات خود را فقط در دفاتر اسناد رسمی به ثبت رسانند.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری كلاهبرداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری