Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:09:01 GMT

رویداد بزرگ سخت‌افزاری آمازون ۳ مهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۲۶۵

رویداد بزرگ سخت‌افزاری آمازون ۳ مهر برگزار می‌شود

شرکت "آمازون" روز پنجشنبه اعلام کرد که ۲۵ سپتامبر سال جاری(۳ مهر) در شهر سیاتل ایالت واشنگتن آمریکا رویدادی برگزار کرده و در آنجا از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی.ان.بی.سی، طی رویداد سال گذشته، آمازون ۱۵ محصول مبتنی بر الکسا از جمله مایکروویو، محصولات جدید آمازون اکو، ساعت دیواری هوشمند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را معرفی کرد.

آمازون سال گذشته یک ساعت دیواری کلاسیک اما هوشمند موسوم به "ساعت دیواری آمازون اکو" با قیمت پایین ۳۰ دلار را معرفی کرده بود که با دستیار هوشمند "الکسا" سازگار می‌شود و کاربران می‌توانند از آن به عنوان زنگ هشدار برای صبح‌ها استفاده کنند.

برای استفاده هرچه بیشتر و مفیدتر از این ساعت دیواری، شما باید آن را به اسپیکر هوشمند اکو متصل کنید. این ساعت میکروفن ندارد، بنابراین شما باید دستورات را از طریق یک دستیار الکسا به آن منتقل کنید. این ساعت دیواری ۱۰ اینچی آمازون یک طراحی ساده و مینیمالیستی مدرن دارد، اما این دستگاه ۶۰ ال‌.ای‌.دی دارد که برای نمایش اطلاعات مختلف استفاده می‌شود. چراغ‌های ال‌.ای‌.دی در فواصل بین نشانگرهای دقایق و در لبه ساعت قرار گرفته است و می‌توانند به عنوان شمارشگر زمان به عنوان یک کرونومتر یا شمارش معکوس استفاده شوند. این ساعت همچنین می‌تواند چندین تایمر را به صورت همزمان پشتیبانی کند. این ساعت دیواری آخرین دستگاه فعال مبتنی بر الکسا است که در دسترس قرار گرفته است.

این شرکت همچنین مایکروویو "آمازون بیسیکز"(AmazonBasics) را سال گذشته عرضه کرد که می‌تواند به اسپیکر آمازون اکو متصل شود و دستورالعمل‌های لازم را از آن دریافت کند. آمازون اکو که به هنگام توسعه به عنوان داپلر یا پروژه D شناخته می‌شد و به اختصار "اکو" نامیده می‌شود، یک اسپیکر هوشمند است که توسط شرکت آمازون طراحی و توسعه داده شده است.

این دستگاه متشکل از یک بلندگوی سیلندری ۹.۲۵ اینچی (۲۳.۵ سانتی متر) با هفت قطعه میکروفن است. این دستگاه به کلمه "الکسا" واکنش نشان می‌دهد. همچنین این امکان وجود دارد که کلمه "بیدار شو"(wake up) که دستگاه به آن نیز واکنش می‌دهد، توسط کاربر به "آمازون" یا "اکو" تغییر کند. این دستگاه دارای قابلیت‌های تعامل صوتی, پخش موسیقی, ساخت لیست‌های انجام‌ِ کار، تنظیم آلارم، پخش پادکست، پخش کتاب‌های صوتی و اعلام وضعیت آب و هوا, ترافیک و دیگر اطلاعات به هنگام است.

همچنین می‌تواند کنترل چندین دستگاه هوشمند را به دست بگیرد تا خود را تبدیل به یک هاب اتوماسیون خانگی کند. حال باید دید این غول فناوری امسال در این رویداد از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. بنابر گزارش‌ها امسال احتمال اینکه آمازون تغییرات بسیاری در یک دستگاه جدید مبتنی بر الکسا اعمال کرده باشد بسیار بالا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمازون الکسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بزرگ قرآنیان ورامین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع بزرگ قرآنیان دیار ۱۵ خرداد و محفل عظیم انس با قرآن کریم روز شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورامین خیابان طالقانی مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این محفل عظیم با حضور چهره محبوب قرآنی کشور و میزبان برنامه تلویزیونی محفل، احمد ابوالقاسمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6063536

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • محفل امام حسنی ها رویداد قرآنی بزرگ و غرور آفرین بود
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • نحوه درست کردن یک چراغ دیواری ساده و ارزان با لوله پلیکا و لامپ LED (فیلم)
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • تجمع بزرگ قرآنیان ورامین برگزار می شود
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد
  • رویداد‌های باغ کتاب در نوروز ۱۴۰۳