Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات انجام شده و مذاکرات صورت گرفته، بنا شد که اروپایی‌ها ۱۵میلیارد دلار در سه قسط ۵ میلیارد دلاری به صندوق اینستکس واریز ‌کنند و این مبلغ به عنوان مبلغ پیش فروش نفت ایران است تا شرایط فروش نفت ایران فراهم شود.

قدس آنلاین: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور صبح امروز در نشست شورای اداری استان قم که در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری به دفعات تاکید کردند که دل به مذاکره با اروپایی‌ها نبندید و امور را موکول به مذاکره نکنید ولی مذاکره را ادامه بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده و مذاکرات صورت گرفته، بنا شد که اروپایی‌ها ۱۵میلیارد دلار در سه قسط ۵ میلیارد دلاری به صندوق اینستکس واریز ‌کنند و این مبلغ به عنوان مبلغ پیش فروش نفت ایران است تا شرایط فروش نفت ایران فراهم شود.
وی افزود: البته این موضوع برای ایران قابل پذیرش نیست و ما برای این موضوع برجام را امضا نکردیم و بنا بود که تمام شرایط عادی‌سازی شود و تحریم‌ها رفع شود و اگر این موضوع را قبول کنیم، یعنی به آن بسنده کردیم ولی در تلاش هستیم تا حق ایران را دریافت کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از خروج ترامپ از برجام، ایران یک سال مدارا کرد و تذکر داد و بعد از حدود یک سال کاهش تعهدات برجامی را آغاز کرد و اروپایی‌ها در تلاش هستند تا برجام را با هزینه کم حفظ کنند.
وی ادامه داد: اروپایی‌ها به آمریکایی‌ها اعلام کردند که شما با مرزهای ایران و منطقه هزاران کیلومتر فاصله دارید ولی ما در تیررس موشک‌های ایران هستیم و باید ملاحظاتی در این خصوص صورت بگیرد و به همین دلیل نقش پلیس خوب و بد را بازی می‌کنند و بر همین اساس اروپایی‌ها به دنبال ادامه برجام با هزینه اندک هستند.
ذوالنور تصریح کرد: بعد از اینکه ایران پهپاد آمریکایی را ساقط کرد، ترامپ سران نظامی آمریکایی را جمع کرد تا پاسخ این اقدام ایران را بدهد و جوانب آن را بررسی کنند بر همین اساس سه نقطه از ایران با هدف کشته شدن ۱۵۰ نفر را مشخص کردند، آمریکا به دلیل اینکه پیش بینی رفتار متقابل ایران را می‌کرد و می‌دانستند که اگر این اتفاق رخ دهد، یک جنگ جمع و جور و زودگذر برای آنان نخواهد بود، از پاسخ به ایران منصرف شدند و انصرافشان به دلیل دلسوزی برای مردم ایران نبود، آن‌ها از مقابله با ایران هراس داشتند و از حمله منصرف شدند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با اتفاقاتی که در مدت اخیر رخ داده است، وضعیت کشور رو به بهبودی است و در آینده جمهوری اسلامی ایران وضعیت بهتری خواهد داشت.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اینستکس خط اعتباری 15 میلیارد دلاری اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه خراسان جنوبی امروز ۵ اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با فروش مرزی فرآورده‌های نفتی که طی سال گذشته در ماهیرود انجام شد حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از ۲۵ میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است، افزود این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

وی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان حق‌العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی اضافه کرد: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد