Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@23:26:50 GMT

اطلاعیه فرودگاه امام درباره تغییر ساعت رسمی کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۵۰۳

ساعت 24-معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تغییر ساعت رسمی کشور در ساعت ٢٤ روز ۳۰شهریور، گفت: همه پروازها بر اساس زمان مندرج در بلیت انجام خواهند شد.

 حسن خوشخو با اشاره به اینکه در ساعت ٢٤ روز ٣٠ شهریور ماه ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب کشیده می شود گفت: همه پروازهای فرودگاه بین المللی امام (ره) بر اساس زمان مندرج در بلیت و مطابق با ساعت رسمی کشور انجام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشخو با بیان اینکه این تغییر ساعت به اطلاع همه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی رسانده شده گفت: لازم است مسافران برای طی کردن مراحل پذیرش پیش از پرواز ٣ ساعت قبل از ساعت مندرج در بلیت در فرودگاه حاضر شوند.

بر این اساس مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه‌های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت‌های هواپیما انجام دهند و در فرودگاه‌ها حضور یابند.

 بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در مرداد سال ١٣٨٦، ساعت رسمی کشور هرسال در ساعت ٢٤ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در ساعت ٢٤ روز سی ‌ام شهریور به حال سابق برگردانده می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به اطلاع مشترکین محترم شهرستان ارومیه میرساند روز شنبه مورخ ۱۸ / ۰۱/ ۱۴۰۳ به علت تیرگذاری جهت تامین برق پارک علم و فناوری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ برق مسیر جاده سرو از سه راه روستای جهتلو تا سه راه روستای گجین، به مدت ۶ ساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • اطلاعیه قطعی برق
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد