Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:37:11 GMT

بهترین برندهای دوربین مداربسته

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۵۱۵

بهترین برندهای دوربین مداربسته

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دوربین مداربسته از لحاظ طراحی دارای تنوع بسیار زیادی بوده که هر کدام در محل مخصوص خود مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این رو انتخاب صحیح برند دوربین مداربسته، می‌تواند کمک شایانی به نظارت و حفاظت هر چه بهتر کنید.

لازم به ذکر است تنها تهیه یک برند معتبر برای نظارت و حفاظت دقیق کافی نیست بلکه کیفیت، به روز بودن و خدمات مناسب از دیگر ارکان اصلی یک سیستم دوربین مدار بسته خوب به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به پارامترهای مهم در انتخاب یک برند دوربین مدار بسته معتبر و با کیفیت میپردازیم.

کارخانه معتبر

با توجه به حجم وسیع استفاده از دوربینهای مداربسته در سر تا سر جهان، کشورهای متعددی اقدام به تولید این سیستم‌ها در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ کرده‌اند و بعضا در برخی از کشورها همانند کشور چین، در یک کارگاه بسیار کوچک اقدام به تولید این سیستم‌ها با کیفیت نامناسب کرده‌اند.

لازم به ذکر است در کنار کارگاه‌های کوچک و نامناسب که برندهای نامعتبر و اصطلاحا بدون نام تولید می‌کنند، برندهای معتبری همچون Bosch،Panasonic، Videopark و ... هم در چین تولید می‌شوند.

کارخانه معتبر و خط تولید استاندارد، یکی از معیارهای اصلی یک برند خوب به شمار می‌آید که قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته می‌توانید به بررسی آن بپردازید.

قطعات با کیفیت

پس از برند و کارخانه معتبر، استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در هر محصولی بسیار حائز اهمیت است.

در ساخت یک دوربین مدار بسته قطعاتی همچون کاور، لنز، حسگر و پردازشگر از اجزای اصلی به شمار می آیند و برندهای مختلفی این قطعات را تولید یا از شرکتهای دیگری خریداری می‌کنند. بطور مثال برند بوش، حسگر و سنسور تصویربرداری دوربین‌های خود را از کمپانی معتبر سونی تهیه می‌کند و این نه تنها نشانه ضعف این برند در تولید دوربین نیست بلکه استفاده از قطعات با کیفیتی همچون محصولات کمپانی سونی باعث می‌شود تا در نهایت کیفیت تصویربرداری دوربین دو چندان شود و البته همین موضوع در برخی از برندهای با کیفیت چینی همچون ویدیوپارک، ری شارپ و TVT هم قابل مشاهده است.

تنوع محصولات

با توجه به استفاده دوربین‌های مداربسته در شرایط محیطی مختلف، تنوع طراحی و ترکیب تولید یک برند دوربین مداربسته بسیار مهم است.

دوربینهای مختلف از جمله دوربین مداربسته بیسیم، بولت، دام، باکس، دام گردان و همینطور تجهیزات ذخیره سازی همچون ان وی آر و دی وی آر ها جزو محصولات اصلی یک برند خوب و معتبر به شمار می آیند. در این میان اگر از هر محصول، چند مدل متفاوت هم طراحی و تولید کرده باشد، نیز دست مخاطب را برای انتخاب هرچه بهتر و دقیق‌تر باز می‌گذارد.

اگر نگاهی به وبسایت برندهای معتبری همچون Pelco، ارکانت ویژن، Videopark و Axis بیندازیم، نمونه‌های مختلفی از هر محصول را می‌توانیم مشاهده نماییم. به طور مثال برای دوربین دام چندین مدل با ویژگی‌های مختلف، طراحی و تولید شده است.

مشخصات فنی محصولات

یک دوربین مداربسته قابل اطمینان، باید از هر لحاظ دارای کیفیت مطلوبی باشد و دارا بودن مشخصات فنی خوب، یک پارامتر اصلی به شمار می آید. حسگر تصویربرداری، لنز، پردازشگر، کاور و تمام قطعات مورد استفاده در یک دوربین باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا مشخصات فنی آن دوربین با برندهای بین المللی قابل قیاس باشد.

وضوح و کیفیت تصویر واقعی و نزدیک به صحنه، قدرت تفکیک نور و رنگ در یک تصویر و بسیاری از مشخصه های دیگر تنها زمانی بدست می آید که متعلقات دوربین با کیفیت باشند. در کنار این ویژگیها، برخورداری از آنالیزهای هوشمند تصویر، به اعتبار و کاربرد آن دوربین به شدت می افزاید.

امروزه برندهای معتبر و به روزی همچون ارکانت ویژن، Pelco، Wisenet، Bosch ، Videopark و Axis بطور جدی روی آنالیزهای هوشمند تصاویر متمرکز شده‌اند و از انواع آن در محصولات خود استفاده می‌کنند.

خدمات و پشتیبانی

پس از انتخاب یک محصول معتبر و با کیفیت، قدم نهایی بررسی کیفیت خدمات و پشتیبانی پس از فروش است. بسیاری از برندهای معتبر در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند که این نمایندگان متعهد به ارائه خدمات و پشتیبانی فنی در کنار فروش محصولات آن برند هستند. از گذشته تا به امروز بازار سیستم‌های حفاظتی و نظارتی ایران، نظاره گر حضور کوتاه مدت برندهای مختلفی همچون داهوا، هایک ویژن، دالمایر، وایکن و ... بوده است.

در حال حاضر میتوان به درستی مشاهده کرد که در این شرایط نا به سامان بین‌المللی همچنان برندهایی همانند بوش، اکسیس، ویدیوپارک و ... در ایران حضور پررنگی دارند و همین موضوع یک دلیل مهم برای انتخاب یک برند خوب است.

پس از انتخاب یک محصول معتبر و با کیفیت، قدم نهایی بررسی کیفیت خدمات و پشتیبانی پس از فروش است. بسیاری از برندهای معتبر در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند که این نمایندگان متعهد به ارائه خدمات و پشتیبانی فنی در کنار فروش محصولات آن برند هستند.

از گذشته تا به امروز بازار سیستم‌های حفاظتی و نظارتی ایران، نظاره گر حضور کوتاه مدت برندهای مختلفی همچون Dahua، Hikvision، Dallmeier ، وایکن و ..... بوده است. در حال حاضر می‌توان به درستی مشاهده کرد که در این شرایط نابه‌سامان بین‌المللی همچنان برندهایی همانند Bosch ، Videopark و Axis و ... در ایران حضور پررنگی دارند و همین موضوع یک دلیل مهم برای انتخاب یک برند خوب است.

گارانتی امرتات ههمچنان یکی از برترین سیستم‌های خدمات پس از فروش محصولات دوربین مداربسته در ایران است. این خدمات گارانتی متعلق به شرکت ایمن تصویر امرتات است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4718711

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین دوربین نظارتی بانک رفاه کارگران صنعت خودروسازی خرید و فروش قیمت دلار بانک پاسارگاد کاشت مو گروه خودروسازی سایپا استارت آپ مشاوره حقوقی قیمت طلا وکیل دادگستری مواد شیمیایی نظام بانکی ساختمان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در گذشته این امکان وجود داشت که از کشاورزان گندم دوروم خریداری شود، اما امروز این امکان وجود ندارد. صنایع تولید ماکارونی برای تامین گندم مورد نیاز خود زیر فشار هستند. از سوی دیگر در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی ۳۰ درصد افزایش پیدا کند، اما دولت اجازه افزایش ۱۲ درصدی قیمت ماکارونی را داد که این کار را برای صنایع تولید ماکارونی سخت‌تر کرد.

براساس گزارش اکونگار، در ماه‌های اخیر مطالب متعددی در خصوص کیفیت گندم دوروم استفاده شده در صنایع ماکارونی شنیده شده که حاکی از این است در این عرصه به نظر می‌رسد معضلات متعددی وجود دارد. با وجود این که برخی متخصصین این حوزه بر این باور هستند که دوروم تولید شده در ایران از کیفیت مطلوبی برخوردار است، اما به نظر می‌رسد که میزان پروتئین موجود در آن متفاوت است.

رسول مژده شفق، سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی در این رابطه به «اکونگار» می‌گوید: کیفیت گندم دوروم استفاده شده در صنایع ماکارونی مطلوب است و به مراتب از گندم معمولی بالاتر است. کیفیت گندم دوروم تولید شده در ایران خوب است، اما به نسبت منطقه‌ای که گندم دوروم کشت می‌شود، میزان گلوتن آن متفاوت است. گلوتن برخی گندم‌های تولید شده در داخل حدود ۲۰ است در حالی که حداقل گلوتن موجود در گندم باید حوالی ۳۰ باشد. این اتفاق سبب می‌شود تا گندم های خارجی با کیفیت‌تر باشند.مشروح صحبت‌های وی را در ادامه بخوانید

*مزایای استفاده از گندم دوروم در صنایع تولید ماکارونی چیست؟

گندم دوروم گندمی کیفی است که اصطلاحا به آن گندم سخت نیز گفته می‌شود. گندم دوروم حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های متعددی است به گونه‌ای که از گندم معمولی و نرم به مراتب غنی‌تر است. گندم معمولی در عرصه تولید نان و در قنادی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر همین اساس بیشترین مصرف گندم کشور مربوط به همین گندم نرم است. از گندم سخت آرد سمولینا استخراج می‌شود که در جهان برای تولید مواد غذایی از جمله ماکارونی مورد استفاده قرار می گیرد. فیبر فراوان موجود در آرد سمولینا خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد و با کاهش کلسترول خون، فشار خون و التهاب بدن سبب سلامت قلب می‌شود. باید توجه داشت که آرد سمولینا تقویت سیستم گوارش است. فیبر فراوان موجود در آرد سمولینا رشد باکتری‌های مفید روده را بهبود بخشیده و با حفظ تعادل آن ها سبب هضم بهتر مواد غذایی و سلامت سیستم ایمنی و به طور کلی متابولیسم بدن می شود.

در ایران به دلیل نبود شرایط کشت و استفاده آن صرفا در صنایع ساخت ماکارونی شاهد تولید حدود ۳۰۰ هزار تنی گندم دوروم هستیم. قیمت گندم دوروم از قیمت گندم معمولی بالاتر بوده و به همین علت با گندم نرم مخلوط می شود تا بتوان از آن در صنایع استفاده کرد. تقریبا می توان گفت که به نسبت ۲۵ درصد به ۷۵ درصد از این گندم در تولید ماکارونی استفاده می شود.

*معضلات موجود در استفاده از گندم دوروم در صنایع تولید ماکارونی، نشات گرفته از چه مواردی است؟

استفاده از گندم دوروم هیچ ضرری ندارد و هیچ آسیبی در این حوزه وجود ندارد، اما به علت این که قیمت دستوری بر صنایع تولید ماکارونی تحمیل می‌شود و دولت نیز تمایلی برای خرید گندم دوروم ندارد، کارخانه‌ها مجبور به ترکیب کردن این گندم با گندم معمولی می شود. امروز ضرورت دارد تا دولت انحصار گندم را لغو کند و قیمت‌گذاری دستوری را از میان بردارد تا صنایع تولید ماکارونی بتوانند با آزادی عمل بیشتری اقدام به تولید کنند. این امر کمک می‌کند تا تولیدکنندگان ماکارونی مستقیما وارد بازار شوند و این شرایط را داشته باشند تا مستقیما با کشاورزان، قرارداد امضا کرده و هر نوع گندم مورد نیاز خود را از کشاورزان خریداری کنند. در گذشته این امکان وجود داشت که از کشاورزان گندم دوروم خریداری شود و این فرصت باید مجددا ایجاد شود تا صنایع تولید ماکارونی از زیر فشار خارج شوند و بتوانند نوع گندم درخواستی خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنند.

*کیفیت گندم دوروم استفاده شده در صنایع ماکارونی در چه سطحی است؟

کیفیت گندم دوروم استفاده شده در صنایع ماکارونی مطلوب است و به مراتب از گندم معمولی کیفیت بالاتری دارد. کیفیت گندم دوروم تولید شده در ایران خوب است اما به نسبت منطقه ای که گندم دوروم کشت می شود، میزان گلوتن آن متفاوت است. گلوتن پروتئینی است که در گندم، جو و چاودار یافت می‌شود. این ماده باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فرآورده نهایی می‌ شود. برای مثال گندم دورومی که در قزاقستان، روسیه و حتی اروپا تولید می شود میزان گلوتن بیشتری نسبت به گندم دوروم تولید شده در ایران دارد. این امر ریشه در این دارد که تولید گندم در آن کشورها درجه بندی و با برنامه ریزی است اما در ایران این اتفاق رخ نمی دهد. این نیز به انحصار دولت در حوزه گندم باز می گردد.

وقتی خرید تضمینی صورت می گیرد دیگر تفکیکی وجود ندارد و گلوتن موجود در گندم ها بعضا به حداقل می رسد. این امر سبب می شود تا گلوتن برخی گندم های تولید شده در حدود ۲۰ باشد در حالی که حداقل گلوتن موجود در گندم باید حوالی ۳۰ باشد. این اتفاق سبب می شود تا گندم های خارجی با کیفیت تر باشند.

*با این تفاسیر، حال و روز صنایع تولیدی ماکارونی در کشور چگونه است؟

حال و روز صنایع تولید ماکارونی در کشور خوب است به شرطی که دولت قیمت‌های دستوری را حذف کند و اجازه مداخله صنایع را در این حوزه دهد. قیمت ماکارونی امروز متناسب با واقعیت های موجود تعیین نمی‌شود و این امر سبب می شود تا کیفیت تولید و وجود گندم دوروم به حاشیه رود. وقتی یک قیمت یکسان برای تمامی تولیدات، تعیین می‌شود، و این قیمت‌گذاری به صورت غیرکارشناسی است، مشخصا نمی‌توان تنوع خوبی در تولیدات ایجاد کرد و مشتری صرفا با یک سری محصولات یکسان و تکراری مواجه می‌شود. ریشه این معضل نیز در انحصاری کردن گندم کشور است. امروز نه گندم وارد کشور می‌شود و نه به علت وجود مشکلات ارزی، بخش خصوصی قادر به واردات گندم به کشور است. به همین علت صنایع تولید ماکارونی به صورت کج دار و مریز در حال فعالیت هستند.

چه اختلافی به صورت دقیق در حوزه قیمت‌گذاری دستوری وجود دارد؟

سال ۱۴۰۳ دستمزدها، مالیات، نرخ مواد اولیه وارداتی، نرخ ارز، قیمت آرد و گندم افزایش پیدا می کند و مشخصا دولت باید به همین نسبت قیمت‌گذاری ماکارونی را در دستور کار قرار دهد. در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی ۳۰ درصد افزایش پیدا کند، اما دولت اجازه افزایش ۱۲ درصدی قیمت ماکارونی را داد که این کار را برای صنایع تولید ماکارونی سخت‌تر کرد. امروز برای مثال در حوزه صادرات محدودیتی وجود ندارد اما به علت این که قیمت تمام شده ماکارونی، در مقایسه با رقبای خارجی بالاتر است، در صادرات نیز محدود شده ایم.

امروز ترکیه، عربستان، چین و مصر ماکارونی را با قیمت پایین‌تری از ایران تولید می‌کنند و به همین علت بخش قابل توجهی از بازار منطقه را تصاحب کرده‌اند. امروز بخاطر تحریم نمی‌توان اعتبار باز کرد و هزینه‌های حمل و نقل بالایی به صنایع تحمیل می‌شود. مجموع این اتفاقات سبب شده تا بتوان بازار ماکارونی در عراق و افغانستان را صرفا حفظ کرد و صادرات به سایر کشورها به حداقل رسیده است. تمامی این موارد سبب شده تا بازار خوب آفریقا را به رقبا واگذار کنیم. دولت اگر صرفا به نظارت خود ادامه دهد و در امور بخش خصوصی دخالت نکند، بزرگ ترین کمک را به صنایع تولید ماکارونی کرده است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898963

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏