Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان‌محمد خوب‌پور،‌ رئیس قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: 40 مؤسسه قرآنی از ارشاد اسلامی استان مجوز فعالیت دارند که عمده آن‌ها به علت نبود مکان تعطیل شده‌اند.

وی از وجود 14 مؤسسه قرآنی نیمه فعال تحت پوشش ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: مؤسسه قرآنی سبطین دنا به مدیریت محمود آسن فعال‌ترین مؤسسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیان کرد: آمادگی داریم که با اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش جهت دادن مکان بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها و مدارس به مؤسسات قرآنی‌ای که مشکل مکان دارند، تفاهم‌نامه امضا و کمک‌شان کنیم.

خوب‌پور در ادامه از اجرای طرح ملی تلاوت به میزبانی مؤسات قرآنی با همکاری آستان قدس رضوی استان خبر داد.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی سبطین در سی‌سخت از سال ۱۳۹۲ در گروه سنی نوجوانان و جوانان بانو و آقا با فعالیت ۴ مربی و اخذ مجوز از ارشاد اسلامی تأسیس شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی نبود مکان طرح ملی تلاوت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت