Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:47:10 GMT

محمد حاجی‌حسینی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۶۰۹

محمد حاجی‌حسینی درگذشت

سعید توکل، سردبیر سابق برنامه «جمعه ایرانی» با اعلام این خبر گفت: محمد حاجی‌حسینی شب گذشته به دلیل بیماری ناشی از کهولت سن در منزلش از دنیا رفت.

او درباره زمان مراسم تشییع پیکر این شاعر بیان کرد: مراسم تشییع پیکر حاجی‌حسینی ساعت ۱۵ امروز (۲۴ شهریورماه) در امام‌زاده جعفر کن برگزار می‌شود.

محمد حاجی‌حسینی، شاعر طنزپرداز متولد سال ۱۳۰۸ در کن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیش از ۴۰ سال در رادیو خصوصا در برنامه‌های طنزی مثل «صبح جمعه با شما»، «قند و نمک»، «جمعه ایرانی» و ... همکاری داشت. همچنین شعرهایش در مجلاتی مثل «گل‌آقا» و «توفیق» چاپ می‌شد. از حاجی‌حسینی سه مجموعه شعر منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «بحر طویل» اشاره کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمد حاجی حسینی ادبیات ایران شاعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این مراسم با بیان اینکه والدین مهمترین و بهترین الگو در همه مسائل به ویژه امور دینی و اعتقادات برای فرزندان هستند، بر لزوم توجه به این موضوع و رعایت دقیق احکام دینی توسط اولیاء تأکید کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این آئین ضمن تبریک این روز و جشن شروع عبادت دانش آموزان دختر مدارس سرفاریاب ، این روز را عید بزرگ برای آنان عنوان کرد و گفت: از این زمان به بعد در انجام تکالیف دینی و واجبات و محرمات بخصوص فریضه نماز، روزه و دیگر عبادات، مسئولیت شما دانش آموزان به سن تکلیف رسیده، با پدر و مادر، معلمان و بزرگترها، برابر است.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به تشدید آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف، از والدین خواست تا با رفتار و اعمال درست خود این نونهالان را در مسیر عبادت و بندگی همراهی و حمایت کنند تا از گزند این آسیب ها در امان بمانند.

در پایان این مراسم دانش آموزان اولین نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب اقامه کردند.

دیگر خبرها

  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی