Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی مرادی» در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم وزنه‌برداری تا چند روز دیگر باید به مسابقات جهانی اعزام شود که تورنمنتی مهم و گزینشی المپیک است و وزنه‌برداران رقابت‌های سختی را پیش‌رو دارند.

وی با تقدیر از زحمات کادر فنی و ورزشکاران گفت: حضور طولانیمدت در اردو و تمرینات سخت موجب شد تا به موفقیت وزنه‌برداران ایرانی در تایلند امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره «کیانوش رستمی» تصریح کرد: بهتر است که پس از مسابقات جهانی درباره شرایط کیانوش حرف بزنیم. سخن گفتن درباره رستمی ممکن است تیم را وارد حاشیه کند. برای همدلی با تیم وزنه‌برداری بهتر است که رسانه‌ها و تیم همدل و همزبان باشند.

وی در زمینه دوپینگ هشت وزنه‌بردار در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: استراتژی فعال ما این است که بر تمام تمرینات در سراسر کشور نظارت کنیم و به شکل جدی با مربیان و مسوولانی که تخلف داشته باشند، برخورد خواهیم کرد. در چند ماه گدشته اجازه دادیم تا ۶ بار تست دوپینگ از ملی‌پوشان گرفته شود و هدفمان ترویج ورزش پاک در رشته وزنه‌برداری است.

مرادی در زمینه راهبرد آینده فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بسیاری از کشورها با کاهش سهمیه مواجه می‌شوند. تمام تلاش خود را برای افزایش سهمیه داشتیم اما تنها چهار سهمیه کسب کردیم و این کار را برای ما در انتخابی سخت کرده است چراکه تمام ملی‌پوشان شایسته حضور در توکیو هستند.

وی تاکید کرد: ورزشکاران در رقابت‌های گزینشی مختلف شرکت می‌کنند و ۲ نفر از مردان براساس عملکرد خاص خود مسیر توکیو را طی خواهند کرد.

مرادی در زمینه ارتباطات بین المللی این فدراسیون گفت: ما تنها برای شرکت در مسابقات جهانی به تایلند نمی‌رویم بلکه با هدف رایزنی با نهادهای بین المللی در این کشور حضور پیدا می‌کنیم. یکی از این بحث‌ها آموزش است که برای زنان به طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد. در حال حاضر فدراسیون وزنه‌برداری یکی از نهادهایی است که می‌تواند در سطح جهان به دیگر کشورها آموزش دهد.

مسابقات قهرمانی جهان که مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز محسوب‌ می‌شود، از ۲۷ شهریور در تایلند آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات وزنه برداری جهانی تایلند فدراسیون وزنه برداری علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی

ایسنا/خوزستان وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد.

نواب نصیرشلال سرمربی خوزستانی تیم‌ملی، ۱۲ وزنه‌بردار را به دور جدید تمرینات تیم‌ملی فراخواند که ایلیا صالحی‌پور از خوزستان نیز در لیست دعوت شدگان حضور دارد.

به گزارش ایسنا، دور جدید اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری از یکم اردیبهشت ماه به صورت ممتد تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای المپیک پاریس و مسابقات جهانی منامه است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی