Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:05:41 GMT

کاوه آفاق بازیگر لامینور مهرجویی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۶۵۸

کاوه آفاق بازیگر لامینور مهرجویی شد

کاوه آفاق، خواننده و آهنگساز پاپ و راک در تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی ایفای نقش خواهد کرد تا نخستین تجربه بازیگری‌اش در سینما باشد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی پروژه «لامینور» آفاق، خواننده، ترانه‌ساز و آهنگساز آهنگ‌هایی چون «شال» «اتاق آبی» «عطر تو» «قصه زیرزمین» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و چندین تجربه بازی در تئاتر دارد؛ از آفاق چندین آلبوم موسیقی منتشر شده و همچنین کتاب مجموعه ترانه‌هایش تحت عنوان «تهران-57» منتشر شده که اولین کتاب ترانه راک فارسی است.

کاوه آفاق: جان‌لنون بند پوتینمم نیست/جزیره انگلیس اندازه خراسان هم نیست

پیش از این حضور علی نصیریان ، سیامک انصاری ، مهرداد صدیقیان ، عزت‌الله رمضانی‌فر و پردیس احمدیه در  «لامینور» قطعی شده بود؛ «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین خواهد رفت.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,34,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کاوه آفاق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه آفاق کاوه آفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟

دو تن از اسطوره‌های فوتبال ایران یعنی علی پروین و حسن روشن خواننده‌های محبوب خود را نام بردند اما خواننده موردعلاقه دیگر اسطوره فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی چه کسی بود؟

در این خصوص از بهناز شفیعی همسر حجازی سوال پرسیدیم که او جواب داد: ناصر به اکبر گلپایگانی علاقه زیادی داشت. همیشه ترانه‌های او را گوش می‌کرد و اتفاقا رفاقت خوبی هم با او داشت. حتی زمانی که ناصر مریض شده بود گلپا با او تماس گرفت و خواست که در یک جمع دوستانه آن‌ها حاضر شود که چون ناصر حالش خوب نبود، نرفت.

همسر مرحوم ناصر حجازی ادامه داد: او بیشتر در ماشین ترانه‌های گلپا را می گذاشت و می‌گفت صدای او به من آرامش می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • نوروز زابل
  • عکس| عباس قادری از تقلیدکننده صدایش شکایت کرد!
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه