Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر سابق انگلیس، بوریس جانسون، نخست وزیر فعلی را متهم کرده که تنها برای "حفظ بقای سیاسی‌اش" از کمپین خروج این کشور از اتحادیه اروپا (بریگزیت) حمایت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از بی.بی.سی در چکیده‌ای از خاطرات دیوید کامرون که در ساندی تایمز به چاپ رسیده، نخست وزیر سابق بریتانیا گفته که جانسون اعتقادی به بریگزیت نداشته و تنها به این دلیل از آن حمایت کرده که به "آدم محبوب" حزب محافظه کار تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرون همچنین مایکل گوو، از وزرای دیگر کابینه را به "خیانت به خودش و آقای جانسون" متهم کرده است. او افزوده در جریان کمپین بریگزیت، جانسون و چند نفر دیگر از اعضای کابینه‌اش "حقیقت را وارونه" جلوه داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین

در استادیوم لندن پیرامون خولین لوپتگی تردید وجود دارد اما دیوید سالیوان تجربه لیگ برتری این مربی را ترجیح می‌دهد. 

طرفداری | پس از ناکامی در توافق با روبن آموریم، مدیران وست‌هم به سراغ خولین لوپتگی رفته‌اند.

به گزارش گاردین؛ پس از ماه‌ها بررسی وضعیت سرمربی اسپانیایی، مدیران وست‌هم مذاکرات تعیین‌کننده‌ای برای انتقال او انجام داده‌اند. در حال حاضر هیچ چیزی نهایی نیست چراکه برخی از اعضای هیئت مدیره وست‌هم اعتقاد دارند خولین لوپتگی مناسب بازیکنان فعلی باشگاه نیست و باید گزینه جوان‌تری جانشین دیوید مویس شود. لوپتگی فرصت هدایت میلان که قصد دارد با استفانو پیولی قطع همکاری کند را نیز خواهد داشت. با وجود علاقه به یک سرمربی جوان، چکش‌های تمایلی برای پرداخت غرامت جدایی روبن آموریم - 13 میلیون پوند - ندارند. تیم اشتایدن، مدیر فنی وست‌هم سرمربی اسپورتینگ لیسبون را انتخاب کرده است. 

دیوید سالیوان، مالک باشگاه وست‌هم در حال ارزیابی وضعیت خولین لوپتگی است. اگر او تردیدهای هیئت مدیره را نادیده بگیرد، سرمربی سابق وولورهمپتون به احتمال زیاد جانشین دیوید مویس خواهد شد. اگر این انتقال با شکست مواجه شود، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گزینه جایگزین خواهد بود. در کنار فلیک، نام مارکو سیلوا، گراهام پاتر و استیو کوپر نیز در لیست وست‌هم دیده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت