Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:58:00 GMT

اعتراض تراکتوری‌ها به رای کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۷۱۸

اعتراض تراکتوری‌ها به رای کمیته انضباطی

هواداران تراکتور نسبت به محروم شدن از حضور در دیدار آینده این تیم معترض هستند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور که در هفته دوم توانست با حمایت هواداران پرشورش پرسپولیس را شکست دهد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به یک بازی بدون حضور تماشاگران محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

هواداران تراکتور از یک بازی محروم شدند

این رای در حالی صادر شده که دیدار با پرسپولیس با حضور پرتعداد تماشاگران بدون مشکل برگزار شد اما کمیته انضباطی با اعتقاد بر اینکه تماشاگران تبریزی به داور و بازیکن پرسپولیس توهین کرده اند، رای به قطعی شدن محرومیت تماشاگران داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صدور این رای هواداران تبریزی اعتراض خود را در شبکه های اجتماعی اعلام کردند و از فدراسیون خواسته اند در این مورد تجدید نظر کند. آنها اعتقاد دارند هر وقت تراکتور در مسیر نتیجه گیری قرار می گیرد از سوی فدراسیون با چنین محرومیت هایی مواجه می شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن تراکتور هواداران اعتراض کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد

کمیته انضباطی از دعوت از بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

به گزارش مشرق، از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد که دانیال اسماعیلی فر مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر