Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه به مقام سوم جام جهانی بسکتبال رسید.

طرفداری- در چارچوب رده بندی جام جهانی 2019 بسکتبال، دو تیم استرالیا و فرانسه به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم ملی فرانسه بود که با نتیجه 59-67 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Beijing Wukesong Sport Center 24 شهریور 12:30

 

تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم استرالیا 16 14 16 13 فرانسه 11 10 21 25

ترکیب آغازین دو تیم

استرالیا: پتی میلز، متئو دلاودووا، نیک کی، جو اینگلز، اندرو بوگت

فرانسه: فرانک نیلیکینا، ایوان فورنیه، نیکولاس باتوم، آمات ام بایه، رودی گوبر

گزارش بازی

بازی در حالی شروع شد که استرالیا بسیار سر حال تر و بهتر کار را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه نیمه نخست بازی بسیار کم امتیاز دنبال شد، اما با این حال استرالیا اختلاف خوبی به وجود آورده بود. جو اینگلز و پتی میلز بهترین های استرالیا بودند و فرانسه بسیار آشفته ظاهر شده بود، اما هر چه قدر از کوارتر سوم گذشت، این فرانسه بود که سوار بازی شد و خروس ها به یکباره اوج گرفتند. در اواخر کوارتر سوم، فرانسه توانست اختلاف ایجاد شده را جبران کند و به بازی بازگردد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند استرالیا         فرانسه         تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست استرالیا             فرانسه            

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان می‌گوید تلاششان این است که با بهترین شرایط و بهترین فرم وارد بازی‌های شوند.

عماد سامری امروز پنجشنبه در حاشیه تمرین تیمش برای بازی با تیم طبیعت در پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: کار سختی داریم و می دانیم حریف مان تیم بسیار خوب و محترم طبیعت است. ما هم با توجه به اینکه تا مرحله پلی آف رسیده‌ایم نمی‌خواهیم کارمان در این مرحله تمام شود و تلاش‌مان این است که به جمع چهار تیم صعود کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا نیاز داریم تمرینات پرفشاری را پشت سر بگذاریم و خوشبختانه چند روز است تمرینات خوبی داشته‌ایم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و با بهترین شرایط و با بهترین فرم وارد بازی‌های پلی آف شویم. تمام تلاش ما نیز رسیدن به همین هدف است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که باتوجه به حضور احسان دلیرزهان به همراه تیم ملی سه نفره، آیا او به بازی با طبیعت می‌رسد؟ خاطرنشان کرد: من یک گله دارم؛ نمی‌دانم بازیکن من، بازیکن تیم ملی بسکتبال سه نفره یا تیم ملی ۵ نفره است. هر بار که اردوی تیم ملی برگزار می‌شود احسان از تیم ما خارج می‌شود و با توجه به اینکه او بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود و جز بازیکنان حیاتی ماست، نبود او در تمرینات تیم ما را خیلی عقب می‌اندازد. البته شاید این موضوع در تیم‌های دیگر که بازیکنان خارجی دارند خیلی به چشم نیایند. فکر می‌کنم تا حدودای ۱۲ فروردین ماه این بازیکنان در اختیار نداشته باشیم که این موضوع برای ما اتفاق بسیار بدی است زیرا در کوران مسابقات هستیم و نباید از داشتن  بازیکنان محروم شویم. من فکر می‌کنم باید احسان را به صورت هدفمند برای تیم ملی ۵ نفره داشته باشند.

سامری افزود: تیم طبیعت را آنالیز کرده‌ایم. در تمرینات ابتدا تلاش کرده‌ایم نقاط ضعف و قوت تیم خودمان را آنالیز کنیم و در ادامه نیز به آنالیز حریف خواهیم پرداخت، ضمن اینکه برای برپایی یک اردو راهی تهران می‌شویم و یکی دو بازی دوستانه انجام می‌دهیم. تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد بازی‌های پلی آف شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم