Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه هر ساله قبل از ورود به سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها به نفع دانش آموزان نیازمند در استان برگزار می‌شود گفت:مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و صدا و سیما در هفتم و هشتم شهریور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:مردم نیکوکار مازندران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها نزدیک به یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت:۴۰۰ هزار پاکت عاطفه‌ها در هفته اول مهر ماه بین دانش آموزان مدارس استان توزیع و کمک‌های جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود.

اسکندری افزود:با نظارت کمیته امداد و مدارس ملزومات بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود و امیدواریم با کمک مردم نیکوکار استان در ایجاد امید و خودباوری در میان دانش آموزان زیر پوشش اقدامات موثری انجام دهیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تقدیر از همراهی و مشارکت مازندرانی‌های نوعدوست با این نهاد، گفت: دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

اسکندری گفت: هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را پرداخت کنند.

او افزود: ۹ هزار دانش آموز در مازندران زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مهرماه امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ولیچر از چهار روز دیگر در تهران برگزار می شود.

حکیم منصوری و سعید حیدری از مازندران جزو نفرات دعوت شده به ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال برای اعزام به مسابقات کسب شانس مجدد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

این اردو با شرکت ۸ بازیکن زیر نظر محمدرضا دستیار و بهروز سلطانی سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برپا خواهد شد.

ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با سرپرستی احمد شکری یازدهم تا هفدهم فروردین در اردوگاه تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست