Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:47:41 GMT

طرح نظارت تعزیرات ویژه بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۷۸۳

طرح نظارت تعزیرات ویژه بازگشایی مدارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس، با متخلفان حوزه لوازم‌التحریر برابر با قانون برخورد می‌شود.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با فرارسیدن مهر ماه هرساله شاهد افزایش خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش و لباس و ... توسط دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم که در این ایام بازار نیازمند نظارت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز طرح ویژه بازگشایی مدارس با محوریت تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و افزود: طرح نظارت با همکاری سازمان‌های مربوطه در قالب گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی برای نظارت بر اصناف فعالیت خود را شروع  شده است.

این مسئول ادامه داد: در این طرح نظارت بر عرضه‌کنندگان کیف و کفش، لوازم التحریر، لباس‌فروشی افزایش داشته تا بازار از وضعیت تعادل خود خارج نشود و شهروندان برای تامین نیازهای خود مشکلی نداشته باشند.

ممیزی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات از جمله گران‌فروشی، احتکار، درج نبودن قیمت بر روی کالا، صادر نکردن فاکتور و ... با مراجعه به اداره‌کل تعزیرات حکومتی در شهرستان زنجان و همچنین ادارات تابعه در شهرستان‌ها نسبت به پیگیری شکایات خود اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس تا تاریخ ۱۵ مهرماه اجرا می‌شود که در آن بیش از ۱۵ اکیپ بازرسی و نظارت بر بازار لوازم‌التحریر را انجام می‌دهند و قطعا با متخلفان برابر با قانون برخورد می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش 97 میلیارد و 24 میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 97 میلیارد و 24 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و 30 میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ