Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آرش فرهادیان» پس از عملکرد مناسب تیم ملی تکواندوی ایران در گرندپری ژاپن و کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از نظر افرادی که در مسابقات بودند از جمله سرمربیان دیگر کشورها، تیم ایران از لحاظ فنی و نحوه مبارزه، بسیار متفاوت نشان داد و در مسیر پیشرفت می‌کند.

وی افزود: «سجاد مردانی» که در نیمه‌نهایی با اختلاف اندکی شکست خورد، سزاوار پیروزی بود و متاسفانه ۲ ضربه وی در لحظات پایانی شامل امتیاز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مبارزه «آرمین هادی‌پور» در فینال نیز بسیار جانانه بود.

رئیس سازمان تیم‌های ملی ادامه داد: «سعید رجبی» در مبارزه با نماینده کره جنوبی در ۲ راند پیش بود و یک غفلت موجب شکست شد و در نهایت همین کره‌ای طلا گرفت.

فرهادیان افزود: مبارزات «میرهاشم حسینی» هم که دیگر نیازی به توضیح ندارد و او تحسین همه را برانگیخت. پس از اینکه وی با رفتار غیرحرفه‌ای میزبان نتوانست در مسابقات جهانی شرکت کند، نیاز به کسب امتیازات بالا داشت که خوشبختانه با ۲ طلای متوالی در گرندپری ایتالیا و ژاپن، خودش را ثابت کرد.

وی افزود: با نتایج و امتیازاتی که در ژاپن به دست آمد، شرایط تکواندوکاران ما برای رسیدن به سهمیه المپیبک ۲۰۲۰ بسیار بهتر از قبل شد. البته اگر کمی اقبال بیشتری داشتیم به نتایج بهتری می‌رسیدیم.

فرهادیان با بیان اینکه تیم ایران در حال حاضر آرامش خوبی دارد، بیان کرد: مجموعه تیم ملی در تلاش هستند تا ابتدا سه سهمیه را کسب کنیم و سپس برنامه‌های ویژه کادر فنی برای موفقیت در المپیک توکیو اجرایی شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکواندو مسابقات گرندپری ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های اسکنر لابراتواری و اسکنر مدیت
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند