Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:10:07 GMT

خانه‌تکانی سینما با اکران ۴ فیلم جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۸۶۴

خانه‌تکانی سینما با اکران ۴ فیلم جدید

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره مصوبات جلسه امروز (۲۴ شهریورماه) شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد، فیلم‌های سینمایی «شاه کش» ساخته وحید امیرخانی در گروه آستارا به جای «برمودا» و «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در گروه فرهنگ به جای «صدای منو می‌شنوی؟» از چهارشنبه ۲۷ شهریور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه دو فیلم «کلوپ همسران» ساخته مهدی صباغ‌زاده در گروه ایران به جای «چاقی» و «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور در سرگروه آزادی به جای «قصر شیرین» نمایش خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: چهار فیلم تعویض شده در سرگروه‌ها نیز همچنان در زیر گروه‌ها نمایش خود را ادامه خواهند داد.

فرجی ادامه داد: در جلسه امروز قرارداد فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع» برای اکران در گروه استقلال بعد از فیلم «سال دوم دانشکده من»، «معکوس» در گروه آستارا بعد از فیلم «مسخره باز» و «چشم و گوش بسته» در گروه باغ کتاب بعد از «درخونگاه» ثبت شد.

به گفته فرجی قرارداد فیلم‌های «لابیرنت» در گروه زندگی بعد از اکران «پیلوت»، «سمفونی نهم» در گروه فرهنگ بعد از «مردی بدون سایه» و «جاندار» در گروه آزادی بعد از فیلم «ماجرای نیمروز ۲» نیز در جلسه امروز به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: اکران بقیه فیلم‌ها در سینماها ادامه دارد و فیلم «زهرمار» که سقف تعداد هفته‌های نمایش‌اش خاتمه یافته فقط در پردیس‌های با بیشتر از هفت سالن بالا و سانس فوق العاده قابل اکران است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینما اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نشست سران گروه هفت درباره حمله شب گذشته ایران

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش به این حمله، امروز -یکشنبه- با سران گروه هفت تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش به این حمله، امروز -یکشنبه- با سران گروه هفت تشکیل جلسه می‌دهد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: «ما در تماس نزدیک با رهبران اسرائیل خواهیم بود؛ و در حالی که ما امروز شاهد حمله به نیرو‌ها یا پایگاه‌های آمریکا نبودیم، اما در برابر همه تهدید‌ها هوشیار خواهیم بود و از انجام تمام اقدام‌های لازم برای محافظت از مردم خود فروگذار نخواهیم کرد».

 

دیگر خبرها

  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • زمان نشست سران گروه هفت درباره حمله شب گذشته ایران
  • نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه