Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌ حسینی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افزود: گرچه تحریم‌ها وجود دارند، تشدید شده‌ و مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند اما ظرفیت‌های فراوانی در ایران وجود دارد که می‌بایست از آنها برای رفع مشکلات بهره گرفت.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی نباید دست روی دست گذاشت بلکه باید هر میزان که می‌توان کار کرد و از انجام کارها هر چند هم اندک منصرف نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس می بایست در حوزه فرهنگ و اقتصاد چنان قوی بود که هیچ کسی در داخل و خارج نتواند نارضایتی ایجاد کند، مردم مسئولیت را به صورت امانت به ما سپرده اند و باید هر میزان که می‌توانیم برای آنها و رفع مشکلات‌شان کار کنیم.  

استاندار خراسان رضوی وحدت را رمز موفقیت در این مسیر ذکر و بیان کرد: هم اینک چنین وحدتی در اهداف و اجرای امور بین مسئولان در این استان وجود دارد.  

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را "مردم پایه و مبتنی بر اسلام و ولایت فقیه" توصیف و بیان کرد: اگر میخواهیم این نظام مقدس استمرار داشته باشد باید جامعه را توانمند نماییم. جامعه ای توانمند است که در حوزه فرهنگ و اقتصاد قوی باشد. به این منظور می‌بایست تورم، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی مهار شده و کاهش یابند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیکاری جامعه خراسان رضوی دوران دفاع مقدس خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند