Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:56:13 GMT

شهرداری تبریز به دنبال اتمام پروژه مقبره الشعرا است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۰۶۴

شهرداری تبریز به دنبال اتمام پروژه مقبره الشعرا است

دبیری گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز در صورت امکان تلاش دارد عمده بودجه خود را روی پروژه مقبره الشعرا متمرکز کند تا بخشی از این پروژه تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «شهرام دبیری» امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر توسعه گردشگری شهر تبریز و رونق این بخش در توسعه اظهار داشت: سیاست‌های تشویقی که شورا در ارتباط به احداث هتل‌ها تصویب کرده باعث شده ظرفیت هتل‌ها چندین برابر افزایش یابد و شاهدیم که اکثر این هتل‌ها با صد در صد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پروژه مقبره الشعرا در جذب گردشگر ظرفیت بسیاری دارد، سعی خواهیم داشت در صورت امکان، عمده بودجه خود را در پروژه مقبره الشعرا متمرکز کنیم و بخشی از این پروژه تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی از برنامه ریزی شورای شهر برای افزایش رضایتمندی شهروندان خبر داد و گفت: از شهرداران و مدیران سازمان‌ها می‌خواهیم عملکرد خود را به صورت آمار و ارقام نشان دهند که مشخص شود آیا تحقق بودجه آنها اتفاق افتاده یا خیر. تمامی مناطق و مجموعه ها بر اساس عملکرد ارزیابی می‌شوند.

دبیری با اشاره به برنامه شورای شهر تبریز در حوزه سرمایه گذاری، تصریح کرد: نزدیک به یکسال است که شیوه نامه سرمایه گذاری توسط شورای شهر در حال بررسی است. بخش عمده آن تصویب شده و شاید در یک جلسه بتوانیم آن را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: به دنیال این موضوع یک سری سیاست‌های تشویقی برای جذب سرمایه گذار و بخصوص سرمایه گذاران تبریزی که چه در داخل کشور و چه خارج از کشور زندگی می کنند، خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: چشم انداز ۱۲ ساله و برنامه پنج ساله ای داریم که به طور کامل تدوین نشده است. از درون این برنامه نیز یک برنامه یکساله بودجه داریم. می توانیم چند هدف تعیین کرده و پیش برویم. بر اساس همین برنامه پیش می رویم.

دبیری با اشاره به پیگیری مطالبات مردمی و پروژه های مهم عمرانی سطح شهر، گفت: تلاش برای اتمام و راه اندازی خط یک مترو تا پایان امسال، خرید مینی بوس و اتوبوس، هوشمند سازی ترافیک شهری با نصب دوربین های نظارتی، تداوم نهضت آسفالت و...از جمله اقدامات در دست برای افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا مسجد عاشورای حسینی استان بوشهر تاسوعای حسینی خبرگزاری شبستان ماه محرم نماز جمعه نماز ظهر عاشورا عزاداری محرم مقبره الشعرا شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی

 رحمتی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی که به ارائه برنامه تحولی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال در استان اختصاص داشت اظهار کرد: به نظر می‌رسد دچار تنش کمبود برق در بخش تولید هستیم بنابراین لازم است منابع مالی پروژه‌های برق کاملا تعریف شود و اجرای پروژه‌ها سرعت یابد.

وی با بیان این‌که معضل اصلی اقتصاد ما کمبود برق است افزود: راهی به جز مولدسازی برای اجرای برنامه‌ها نداریم تامین برق شهرک‌های صنعتی بسیار ضروری است و بر این اساس هم برق منطقه‌ای استان و شرکت توزیع برق تبریز باید برای رفع تنش برق برنامه‌های تحولی داشته باشند.

وی یادآوری کرد: نگاه تحولی می‌گوید برای رفع مسئله ناترازی برق تبریز نیاز به تاسیس نیروگاه داریم که حتما باید اتفاق افتد و همان طور که رئیس محترم جمهور نیز بار‌ها تاکید کرده مدیری که نگاه تحولی نداشته باشد و به اقدامات عادی و روزمره جهت رفع تکلیف قناعت کند در دولت جهادی جایی نخواهد داشت.

رحمتی بیان کرد: برای جلوگیری از مازوت سوزی طرح تکمیلی نیروگاه سیکل ترکیبی تبریز حتما باید اجرایی شود مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر نیز اخذ شده که کار‌های اجرایی آن باید به جد دنبال و ظرفیت‌های بخش خصوصی در این عرصه به کار گرفته شود.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از بخش صنعت برای تامین برق مورد نیاز خود از طریق احداث نیروگاه، تامین پست‌های برق و جابجایی تاسیسات زیرساختی شبکه توزیع برق تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تعریف میزان ۶.۲ همت پروژه برای سال ۱۴۰۳ در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، چارچوب برنامه‌های این دستگاه را مطلوب ارزیابی و تشریح کرد: مشکل اصلی شبکه حمل و نقل این است که راننده محور بوده و لازم است با شرکت‌محور کردن شبکه حمل و نقل باری استان بروزرسانی سامانه حمل و نقل به موقع انجام گیرد.

وی برنامه‌های تحولی شرکت آب منطقه‌ای استان را نیز موثر دانست و افزود: اولین مسئله ما در بخش آبی تامین آب شرب پایدار در  شهر‌ها و روستا‌ها است.

وی ارائه برنامه کمی جهت تامین آب مورد نیاز بخش‌های کشاورزی و صنعت تا پایان امسال را نیز ضروری برشمرد.

رحمتی تشریح کرد: سرعت دادن به تکمیل پروژه انتقال آب ارس به تبریز نیز بسیار مورد تاکید بوده و از هر گونه نوآوری و ابتکار عملی که این مهم را محقق کند استقبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور