Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:53:59 GMT

راه اندازی چهار خط مترو برون شهری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۰۶۷

راه اندازی چهار خط مترو برون شهری در تهران

پورسید آقایی از راه اندازی خطوط متروی اسلامشهر، پاکدشت و اندیشه تا سال ۱۴۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «محسن پورسید آقایی» در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های ساختمان سازی و استفاده از موتورهای ژنراتوری یکی از مواردی بوده است که شهروندان همیشه به آن اعتراض داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون شهردار تهران افزود: برای رفع این مشکل لایحه ای به شورای شهر ارسال شد تا شهرداری مالکین را موظف کند تا پروژه های ساختمان سازی را استانداردسازی کنند؛ بنابراین معاینه فنی خودروهای دیزلی ساختمان سازی بررسی و اکیپ های سیار بر سر پروژه ها حاضر می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر خودروهای ساختمان سازی نتوانند نمره قبولی در معاینه فنی را دریافت کنند، خودروی مذکور باید تغییر داده شده و تعویض شود و تا آن زمان پروژه متوقف خواهد شد.

 

پورسید آقایی در خصوص ضرورت نصب فیلتر دوده در وسایل حمل و نقل عمومی گفت: نگاه صنفی و بخشی نباید به مسایل داشته باشیم و از موضوع آلودگی تهران نمی توانیم به سادگی عبور کنیم.

 

معاون شهردار تهران تصریح کرد: گران بودن وسیله ای نباید عاملی برای حذف آن شود و اگر نامه ای از جانب دولت ارسال شده، مخالف آن هستیم و هیچ مرجعی از دولت بعید می دانم قصد این را داشته باشد که با سلامت مردم بازی کند.

 

پورسید آقایی درباره اسقاط موتورهای فرسوده و کاربراتوری نیز گفت: دولت را در این زمینه تحت فشار قرار داده اند و به دلیل آثار اقتصادی یک سال فرصت داده شده و زمستان امسال این فرصت پایان می یابد و امیدواریم در این مدت کارخانه جات تولیدکننده مجهز شده باشد.

 

معاون شهردار تهران درباره طرح ترافیک تهران نیز گفت: گزارشات بیانگر کاهش ترافیک و کمتر شدن طول صف ترافیک در داخل و خارج از طرح است.

 

پورسید آقایی با بیان اینکه 95 درصد مونوکسید کربن از خودروها تولید می شود، گفت: مرداد ماه امسال میزان مونوکسید کربن 26 درصد کاهش یافته است.

 

وی در ادامه در خصوص پیشنهاد شهرداری برای تغییر ساعت کاری بانک ها و دستگاه های اجرایی گفت: این موضوع در شورای ترافیک بررسی شده و برای دولت ارسال کرده ایم که قرار است هفته اول مهر ماه ساعت کاری دستگاه های اجرایی و بانک ها از 7 تا 9 صبح شناور باشد.

 

وی در خصوص طرح جامع خطوط متروی تهران و حومه نیز گفت: کلیات این طرح ارایه شده و تهران 10 خط درون شهری و یک خط برون شهری خواهد داشت و تا سال 1420 خطوط اسلامشهر، پاکدشت و اندیشه را به این ناوگان اضافه خواهیم کرد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی استان بوشهر تاسوعای حسینی خبرگزاری شبستان ماه محرم نماز جمعه نماز ظهر عاشورا عزاداری محرم پورسیدآقایی توسعه خطوط مترو مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟

دریافت 5 MB

تدوین: مهدی رباطی

کد خبر 846746 برچسب‌ها شهرداری مترو تهران مترو

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست