Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@10:51:24 GMT

پولاد کیمیایی بازیگر «سلفی با دموکراسی» شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۱۲۷

پولاد کیمیایی بازیگر «سلفی با دموکراسی» شد

پولاد کیمیایی به‌عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بیتا فیلم، پیش تولید فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که در ژانر کمدی ساخته می‌شود، از مدتی پیش آغاز شده و حضور پولاد کیمیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سلفی با دموکراسی» فیلمی درباره جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» است. علی عطشانی فیلم‌های سینمایی «کاتیوشا»، «اولین تولد»، «یادم تو رو فراموش»، «پارادایس»، «نقش نگار»، «آقای الف»، «تلفن همراه رئیس‌جمهور» و «در امتداد شهر» را نیز در کارنامه خود دارد و «سلفی با دموکراسی» دهمین فیلم سینمایی او است.

فیلم سینمایی «اولین تولد» ساخته علی عطشانی به عنوان اولین تولید مشترک ایران و هالیوود و با حضور تعدادی از بازیگران مطرح هالیوودی به زودی در آمریکا به نمایش در می‌آید و همزمان در ایران نیز اکران می‌شود. همچنین قرار است این فیلم پس از اکران عمومی در ایران توسط یکی از بزرگ‌ترین موسسات وی او دی ایرانی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

فیلمبرداری «سلفی با دموکراسی» از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود و برخی از عوامل فنی که حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود و امیرعلی احمدیان، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: سیدمحمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیرتولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پولاد کیمیایی سلفی با دموکراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال بدیعی که بود؟

به گزارش تابناک، جلال بدیعی از نظامیان ارتش در دوران حکومت پهلوی و رییس ساواک قم بود.

سرین کریتس از سال ۲۰۱۰ به عنوان بازیگر پورنوگرافی و از سال ۲۰۱۹ به عنوان کارگردان مشغول به کار است. در نوامبر ۲۰۲۲ بانک اطلاعات اینترنتی فیلم بزرگسالان (IAFD) مشارکت او را در ۲ فیلم به عنوان بازیگر ثبت کرد.

سرین سال‌ها ویدیوهایی با محتوای گوناگون از انتقاد سیاسی تا نمایش تجملات گران‌قیمت و تصاویر جنسی منتشر می‌کرد.

سرین بدیعی که همچنین اقدامات هتاکانه ای علیه مقدسات ایران اسلامی دارد، در فروردین 1403 در تهران بازداشت شد و همین مسئله نام او و جلال بدیعی را در کانون توجهات قرار داد.

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش در افغانستان
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • جلال بدیعی که بود؟
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • چگونه سرمایه داری به تهدیدی برای دموکراسی تبدیل شد؟
  • دیکتاتوری‌ها شکننده‌تر از آن چیزی هستند که به نظر می‌رسند و دموکراسی‌ها قوی‌تر از آن چه به نظر می‌رسند
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن