Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@03:10:41 GMT

نظارت تعزیرات ویژه بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۱۳۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس، با متخلفان حوزه لوازم‌التحریر برابر با قانون برخورد می‌شود. ناطقان: مرتضی ممیزی با اشاره به فرارسیدن زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با فرارسیدن مهر ماه هرساله شاهد افزایش خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش و لباس و ... توسط دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم که در این ایام بازار نیازمند نظارت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از آغاز طرح ویژه بازگشایی مدارس با محوریت تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و افزود: طرح نظارت با همکاری سازمان‌های مربوطه در قالب گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی برای نظارت بر اصناف فعالیت خود را شروع  شده است.

این مسئول ادامه داد: در این طرح نظارت بر عرضه‌کنندگان کیف و کفش، لوازم التحریر، لباس‌فروشی افزایش داشته تا بازار از وضعیت تعادل خود خارج نشود و شهروندان برای تامین نیازهای خود مشکلی نداشته باشند.

ممیزی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات از جمله گران‌فروشی، احتکار، درج نبودن قیمت بر روی کالا، صادر نکردن فاکتور و ... با مراجعه به اداره‌کل تعزیرات حکومتی در شهرستان زنجان و همچنین ادارات تابعه در شهرستان‌ها نسبت به پیگیری شکایات خود اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس تا تاریخ ۱۵ مهرماه اجرا می‌شود که در آن بیش از ۱۵ اکیپ بازرسی و نظارت بر بازار لوازم‌التحریر را انجام می‌دهند و قطعا با متخلفان برابر با قانون برخورد می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: طرح نظارت ، تعزیرات ، بازگشایی مدارس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرح نظارت تعزیرات بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلخ شدن کام قاچاقچی بادام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز  گفت: پرونده کشف بادام از یک اتوبوس به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
 ولی اله درستی مطلق افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم پرونده را به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.
درستی مطلق گفت: ماموران پلیس آگاهی حین بازرسی خودرو‌های عبوری، این تخلف را از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام