Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از درگز، اسماعیل پورعابد در این خصوص اظهار کرد: این مقدار کالا توسط هشت هزار دستگاه کامیون ترانزیت حمل شده و مصالح ساختمانی، پلی اتیلن و میل‌گرد از مهم‌ترین کالاهای صادراتی است.

وی با اشاره به تردد 55 هزار و 280 دستگاه کامیون حامل کالا و خالی از طریق این معبر رسمی، افزود: این تعدا کامیون مقدار 813 هزار و 850 تن انواع کالا را از این گذرگاه حمل کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعابد عنوان کرد: سهم ناوگان ورودی به کشور از این تعداد 29 هزار و 17 دستگاه کامیون حامل 279 هزار و 955 تن و سهم ناوگان خروجی از کشور تعداد 26 هزار و 263 دستگاه حامل 533 هزار و 854 تن انواع کالاست.

وی با بیان مهم‌ترین اقدامات این پایانه مرزی در زمینه‌های عمرانی گفت: پیگیری عملیات اجرایی فازهای دو، سه و چهار طرح جامع پایانه مرزی لطف‌آباد شامل سردرب، افزایش و بهسازی لاین ورودی و خروجی، محوطه سازی، ساخت پارکینگ، ساخت سرویس بهداشتی و ... برنامه زمان‌بندی و پیگیری اخذ پروانه بهره‌برداری تیرپاک انصاری واقع در کیلومتر یک محور لطف آباد – درگز در پنج ماهه نخست امسال است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشد پایانه مرزی لطف کالای صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران

استاندار ایلام گفت: با هدف رفاه حال زوار اربعین، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین، اظهار کرد: در آینده نزدیک با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود.

وی افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم عملیات این پارکینگ در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 745729

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر