Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:58:52 GMT

ورود پلیس اینترپل به پرونده شهردار متواری

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۱۴۷

ورود پلیس اینترپل به پرونده شهردار متواری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هادی شیرزاد در خصوص اقدامات انجام شده توسط پلیس اینترپل در پرونده شهردار متواری صدرای شیراز اظهار داشت: پس از احراز تخلف شهردار سابق شهر جدید صدرا شیراز و فرار وی از خاک جمهوری اسلامی ایران، حکم قضائی برای دستگیری و بازگرداندن وی به کشور به دست ما رسید و بر اساس این حکم به تمام اعضای اینترپل در جهان (۱۹۴ کشور عضو) اعلان قرمز کردیم و این موضوع در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان کرد: براساس نوع مکاتبه ای که انجام شده تاکنون مقامات هیچ کشوری اعلام نکرده‌اند که متهم در خاک آن‌ها حضور دارد یا خیر البته متهم پیش‌تر به چند کشور سفر کرده و درحال بررسی موضوع هستیم تا وی را دستگیر کنیم.

گفتنی است؛ منوچهر قائدی شهردار شهر جدید صدرای استان فارس به جرم ارتشا محکوم شده و در حال حاضر از کشور گریخته است.

کد خبر 4718912 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران پلیس بین الملل ناجا استرداد مجرمین شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران دستگیری سارق اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن حاجی میرزایی پیروز حناچی سازمان هواشناسی مواد مخدر سازمان حج و زیارت بانک سرمایه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگر قرار است کارمندان متخلف شهرداری مورد حمایت قرار بگیرند و کسی به آن‌ها کاری نداشته باشد؛ اعلام کنید تا ما هم کارمند متخلف، پر حاشیه و پر پرونده شویم تا شاید حمایتی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، غلامحسن اسکندری _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در یکصد و چهل و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در خصوص حمله به رژیم جعلی اسرائیل قدردانی و اظهار کرد: امروز وظیفه ما مسئولین است که با حرکت‌ها و کارهایی که انجام می‌شود و تصمیماتی که گرفته می‌شود، این اطمینان را به مردم بدهیم که ما در مسیر خواسته‌های آن‌ها در حرکت هستیم.

وی با تاکید بر تزریق و ایجاد روحیه امیدآفرینی در میان مردم در جامعه، افزود: یکی از کارهایی که نمایندگان مجلس به عنوان خادمین مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توانند سر لوحه کار خود قرار دهند، این است که به مردم اطمینان بدهند که برنامه‌های مدنظر اجرایی بر اساس خواسته‌های آن‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: توانایی و حمایت از رأی مردم یکی از مهم‌ترین اقدامات هر نماینده است و نباید این اجازه داده شود تا کسی به رأی مردم توهین کند.

اسکندری تاکید کرد: در دو ماه پایانی سال گذشته اتفاقاتی رقم خورد و به وضوح این موضوع را شاهد بودم که جریاناتی رقم خورده است و فردی از کارمندان شهرداری شیراز به تمام اعضا شورای اسلامی شهر با بیان نامناسب به اعضای شورای شهر توهین کرد و با وقاحت تمام این موضوع را به اعضا اعلام کرده که هیچکس نمی‌تواند کاری انجام بدهد و همان گونه که دو عضو سابق شورا کنار زده شد شما نیز برکنار خواهید شد.

وی ادامه داد: این اتفاقات و تهدیدی که از سوی این فرد می‌شود برایمان به هیچ عنوانی ارزش ندارد، اما آنچه که حائز اهمیت بوده این است که در پشت صحنه‌ها اتفاقاتی در جریان است که اگر ورود جدی نداشته باشیم و برخورد قاطعانه نداشته باشیم بی احترامی به رأی مردم خواهد بود و ما نیز این موضوع را برنمی‌تابیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: پس از طرح موضوع با شهردار شیراز اعلام کردم که این فرد کارمند شهرداری است و شهرداری باید مستقیماً ورود کند و اجازه ندهد که پرسنل مجموعه مدیریت شهری به کارمندان و اعضای شورا که نمایندگان مردم در شورای اسلامی هستند، اهانت کنند. از سوی دیگر طی تماس تلفنی که یک ماه گذشته با شهردار شیراز گرفتم اقدام و برخوردی با فرد اهانت کننده صورت نگرفت و نتیجه آن برخورد توهین‌آمیز با یکی دیگر از اعضای شورا بود.

اسکندری در خطاب به شهردار شیراز با طرح این پرسش اظهار کرد: جناب شهردار اینکه شما در مقام شهردار شیراز انتخاب شدید، این انتخاب را مدیون ۱۳ عضو شورای شهر شیراز هستید و اگر قرار باشد که هر گونه توهین و بی احترامی به اعضای شورا برای شما بی اهمیت باشد نشان دهنده انتخاب نادرست ما و یا درست انجام ندادن وظایف شما است!

وی ادامه داد: مردم شیراز بدانند در زمانی که به اعضای شورا توهین و بی احترامی می‌شود پس از آن اتفاقی نمی‌افتد و هیچکس کاری نمی‌کند.

هر فردی بخواهد به رأی مردم بی احترامی کند شهردار شیراز باید برخورد جدی داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در خطاب به رئیس شورا و شهردار شیراز تاکید کرد: اگر قرار است کارمندان متخلف شهرداری مورد حمایت قرار بگیرند و کسی به آنها کاری نداشته باشد؛ اعلام کنید تا ما هم کارمند متخلف، پر حاشیه و پر پرونده شویم تا شاید حمایتی صورت گیرد.

اسکندری تصریح کرد: اگر ما نتوانیم وظایف نماینده مردم بودن را انجام بدهیم چرا باید بر روی صندلی خدمت بنشینیم! شهردار شیراز مدیون مردم است و هر فرد و یا کارمند شهرداری بخواهد به رأی مردم بی احترامی کند شهردار شیراز باید برخورد جدی با این مسئله داشته باشد تا این موضوعات دیگر تکرار نشود.

وی تاکید کرد: اگر دیوار اعتماد بین اعضا شورا و شهرداری فرو بریزد شرایط برای هیچکس خوب نخواهد بود. این عضو شورای اسلامی شهر شیراز از مردم درخواست کرد تمام تحرکات ۱۳ عضو شورای شهر شیراز را تا سال آینده برای برگزاری انتخابات زیر در نظر داشته باشند تا بدانند چه کسانی برای دوره بعد ورود خواهند داشت.

اسکندری اضافه کرد: با توجه به اینکه در دوره دوم تبلیغات مجلس شورای اسلامی هستیم شهردار شیراز باید پاسخگو باشد که چرا یک عضو کاندید اجازه دارد در تمام سازمان‌های تابعه شهرداری ورود داشته باشد و اقدام به تبلیغ کند و مابقی کاندیدها این فرصت را نداشته باشند. این در حالی است که این اقدام مصداق رانت و ظلم است.

کد خبر 744576

دیگر خبرها

  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار در ۱۴۰۲
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید
  • قاچاقچی هزار میلیارد ریالی در چنگال قانون
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • ‌عملیات «وعده صادق» برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد