Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:58:33 GMT

بهنام محمودی هم وارد گود انتخابات والیبال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۱۴۸

بهنام محمودی هم وارد گود انتخابات والیبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال از روز ۹ شهریور ماه آغاز و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. امروز در آخرین روز نام نویسی بهنام محمودی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال برای انتخابات ثبت نام کرد.

برخی نزدیکان فدراسیون والیبال از احتمال حضور محمدرضا داورزنی برای ثبت نام در ساعات پایانی وقت تعیین شده خبر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از محمودی، افشار دوست، محمدرضا رشیدی، امیر حسین منظمی، سید علیرضا دریابیگی، یگانه یادگاری، سیامک عزیزی، علی نیک نام فر، علیرضا سلیمی و احمد سعادتمند ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 4718901 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنام محمودی والیبال فدراسیون والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی بسکتبال والیبال تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران فوتسال تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد