Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@20:30:03 GMT

چهار فیلم به گردونه اکران وارد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۱۵۹

چهار فیلم به گردونه اکران وارد می‌شوند

فیلم های شاه کش، مردی بدون سایه، کلوپ همسران و کروکودیل از چهارشنبه ۲۷ شهریور اکران می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخوانی و تهیه کنندگی عباس نادران در گروه سینمایی آستارا به جای فیلم «برمودا»، اکران فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در گروه فرهنگ به جای فیلم «صدای منو می‌شنوی»، اکران فیلم «کلوپ همسران» در گروه سینمای ایران به جای «چاقی» و اکران فیلم «کروکودیل» در گروه سینمایی آزادی به جای فیلم «قصر شیرین» از چهارشنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نسخه جدید «مردی بدون سایه» که پیش از این قرار بود مردادماه اکران شود به علت شرایط و مسائل مختلف به تعویق افتاد تا نسخه جدید این اثر سینمایی با یک تاخیر ی یک ماهه روانه سینماها شود. «مردی بدون سایه» چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است و علاوه بر او بازیگرانی همچون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به آفرید غفاریان در کنار چند بازیگر اسپانیایی مقابل دوربین مسعود سلامی رفته و به ایفای نقش های متفاوتی پرداخته اند تا فهرست بازیگران این فیلم از تنوع خاصی برخوردار باشد.

رئیسیان به سبک سه اثر قبلی خود در این فیلم نیز به بیان چالش‌های عاطفی بین زن و مرد پرداخته است.در خلاصه داستان این فیلم اجتماعی آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می کند.

همچنین در خلاصه داستان «شاه کُش» آمده‌ است: «گوزن قرمز از پشتِ صخره یخ‌زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزن قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزن قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!»

همچنین قرارداد اکران فیلم «سمفونی نهم» بعد از فیلم «مردی بدون سایه» در گروه سینمایی فرهنگ، قرارداد فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع» در گروه سینمایی استقلال بعد از  پایان اکران «سال دوم دانشکده من»، قرارداد اکران فیلم «معکوس» در گروه سینمایی آستارا بعد از پایان اکران فیلم «مسخره‌باز»، قرارداد اکران فیلم «چشم و گوش بسته» در گروه سینمایی باغ کتاب بعد از  پایان اکران فیلم «درخونگاه» و قرارداد اکران فیلم «لابیرنت» در گروه سینمایی زندگی بعد از «پیلوت» و نیز قرارداد اکران فیلم «جاندار» در گروه سینمایی آزادی بعد از پایان اکران فیلم  «ماجرای نیمروز دو» ثبت شدند.

همچنین سقف نمایش فیلم «زهرمار» خاتمه یافته و این فیلم فقط در پردیس‌های هفت سالن به بالا و سانس فوق‌العاده قابل نمایش است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم های تازه در اکران شاه کش کروکودیل مردی بدون سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا امروز با ۴ بازی در تایلند آغاز می‌شود

در نخستین روز این رقابت‌ها از گروه اول ویتنام و میانمار از ساعت۱۰/۳۰ و تایلند و چین از ساعت ۱۴/۳۰ با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم هم از ساعت ۱۲/۳۰ ازبکستان با استرالیا و از ساعت ۱۷/۳۰ عربستان با عراق با هم دیدار می کنند. 

تیم ملی فوتسال ایران که با ۱۲ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست در گروه چهارم این رقابت ها  با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت همگروه است.

این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیم برگزار می‌شود و پنج تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی ۲۰۲۴ می‌شوند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی صعود کند،‌ای اف سی بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز