Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@14:15:36 GMT

تارتار به دنبال طلسم شکنی در مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۲۲۵

تارتار به دنبال طلسم شکنی در مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان امسال سومین حضورش در لیگ برتر ایران را تجربه می کند.

به گزارش "ورزش سه"،  نفتی ها در لیگ پانزدهم و لیگ هجدهم 4 بار مقابل استقلال قرار گرفته اند و یک بار هم سال گذشته در جام حذفی با این تیم تهرانی روبرو شده اند که همه آن ها با برد استقلال به پایان رسیده است.


تیم زردپوش مسجد سلیمان سال گذشته یک رکورد منفی دیگر هم داشت و تنها تیمی بود که سه بار مقابل استقلال و وینفرد شفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا امروز مهدی تارتار که در تیم های قبلی، کارنامه ضعیفی مقابل استقلال نداشته به دنبال طلسم شکنی است و می خواهد تبدیل به اولین مربی نفت شود که از استقلال امتیاز می گیرد.


نفت سال گذشته به فاصله 4 روز در جام حذفی و لیگ از استقلال میزبانی کرد که در اولین بازی، در روز دهم مهر 97، استقلال با گل دقیقه 96 روح الله باقری پیروز شد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد و دیدار این دو تیم در لیگ هم با نتیجه 2-1 به سود استقلال تمام شد. در آن بازی، الهیار صیادمنش و مهدی قائدی برای استقلال گل زدند و تک گل نفت را حکیم نصاری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در این دو بازی، هدایت نفت مسجد سلیمان به عهده علیرضا مرزبان بود.

 

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی در دربی جنوب مقابل نفت آبادان، آبی‌ها در یک بازگشت جالب توجه موفق شدند دو گل دریافتی مقابل گل گهر سیرجان را نیز در ثانیه‌های پایانی در خانه حریف جبران کرده و به یک تساوی ارزشمند دست یابند.

استقلال خوزستان که نیم فصل اول را با دستیابی به تنها هشت امتیاز و حضور در قعر جدول پایان داده بود، مسیری سخت برای جبران این شرایط را با توجه به حواشی شکل گرفته و روند نتیجه‌گیری تیم دنبال کرد. با این حال حضور یک هیات مدیره همراه و عملکرد قابل توجه امیدعلی نجفی به عنوان مدیرعامل این باشگاه اکنون معادلات را کاملا به سود آبی‌ها کرده است.

مهمترین ماموریت نجفی به عنوان مدیرعامل این باشگاه تحمل فشارهایی بود که به دنبال ایجاد تغییرات فنی روی نیمکت تیم بودند؛ با این حال در شرایطی که به نظر می‌رسید مدیرعامل آبی‌ها به واسطه دوری از فضای ورزش علیرغم تجربه مدیریتی مناسبی که داشت، تن به این چالش بدهد، او به خوبی مقابل آن ایستادگی کرد. حفظ سیروس پورموسوی که توانسته بود به حسرت استقلال خوزستان برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد، اولین ماموریت مدیران تیم بود که آنها فارغ از فشارها و هجمه‌های شکل گرفته، موفق به انجام آن شدند. اتفاقی که اکنون باعث تغییر روند امتیازگیری این تیم شده و امید را در جمع آبی‌های خوزستانی برای بقا نسبت به دیگر رقبا بیشتر کرده است.

مدیرعامل استقلال خوزستان فارغ از تصمیم قابل دفاع و موفقی که برای حفظ کادرفنی‌اش و تقویت آن با جذب مارکو، با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی گوی سبقت را نیز از دیگر رقبای گزینه سقوط ربود. استقلال خوزستان برخلاف رقبای مدعی خود با انتقال آسو رستم (عراق)، پیمان رنجبری (ملوان)، داستونبک تورسونوف (ازبکستان)، ساویو روبرتو (برزیلی – واسان فنلاند)، عثمان اندونگ (سنگال)، محمد آبشک (فولاد خوزستان) و.. تیمش را به شکلی تقویت کرده که آنها در شرایطی که نیم فصل اول تنها 8 امتیاز کسب کرده بودند، اکنون طی 9 هفته 12 امتیاز به خود اختصاص داده و از جمع قعرنشینان جدول نیز فاصله گرفته و امتیاز خود را با منطقه امن جدول به پنج امتیاز کاهش داده‌اند. موضوعی که نگرانی آنها را نسبت به دیگر رقبا برای حفظ سهمیه لیگ برتری کاهش داده و طی 6 بازی باقیمانده باید برابر ملوان (غدیر اهواز)، سپاهان (نقش جهان)، نساجی مازندران (غدیر اهواز)،پرسپولیس (آزادی)، مس رفسنجان (شهدای مس رفسنجان) و در نهایت با هوادار تهران در استادیوم غدیر تهران رقابت کنند و کسب 7 امتیاز و حتی کمتر از آن نیز می‌تواند حکم به بقای تیمی بدهد که ابتدای فصل را با مشکلات بزرگی استارت بزند.

این در حالیست که در روزهای نگران کننده برای فوتبال خوزستان که تیم‌های آن در منطقه سقوط قرار دارند، نفت آبادان و فولاد خوزستان با تغییر چند باره سرمربیان خود و تغییرات دیگری که شکل داده‌اند نیز نتوانستند شرایط خوبی را دنبال کنند. باید دید با شرایط کنونی و در حالیکه فولاد خوزستان با 21 امتیاز (رده سیزدهم)، استقلال خوزستان 20 امتیاز ( رده چهاردهم) و نفت آبادان نیز با 16 امتیاز رتبه شانزدهم جدول را در اختیار دارند و گزینه‌های اصلی سقوط محسوب می‌شوند، در نهایت استقلال خوزستان با مدیریت مناسبی که در پیش گرفته، قادر خواهد بود یکی از سهمیه‌های این تیم را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند
  • اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند
  • حد نصاب شکنی حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار