Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی با اشاره به اهمیت ساماندهی موکب های مردمی، گفت: استقبال گسترده جوانان از مهم ترین ویژگی های پیاده روی اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» امروز(24 شهریور) در حاشیه ستاد اربعین لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: ساماندهی موکب های مردمی برای ارائه خدمات مناسبت به زائران اربعین حسینی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر وجود مدیریت واحد در ساماندهی موکب های مردمی، تصریح کرد: در این راستا لازم است مجمع موکب ها شکل بگیرد.

 

وی همچنین با تاکید برضرورت مشارکت عمومی در برپایی هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی، اذعان داشت: باید از ظرفیت ها و توانمندی ها مردمی و دستگاه های اجرایی و خدمت رسان در این زمینه استفاده شود.

 

آیت الله میرعمادی بیان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب تلاش شود مجموعه ای تاثیر گذاردر راستای خدمت رسانی مناسب به زئران حسینی تشکیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ارائه برنامه های فرهنگی در مراسم اربعین حسینی، اظهارداشت: استقبال جوانان از شاخص های مهم پیاده روی اربعین حسینی است.

 

وی بیان کرد: باید برای نسل جوان و نوجوانانی که با شوق در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور دارند، برمامه ریزی مناسب فرهنگی تدوین شود.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به توطئه دشمنان، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی ابراز کرد: امروز به حمد الله در سایه فرهنگ بصیرت و هوشیاری نسل جوان و نوجوان، رویکرد نسل جوان به معنویت، حرکت عاشورایی و به سمت نهضت حسینی(ع) است.

 

آیت الله میرعمادی ادامه داد: باید در قالب برنامه ریزی نسل جوان را تشویق کنیم تا اقدامات مفید و موثری در این راستا صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان،  ابراز کرد: جهت ارائه برنامه های فرهنگی و تبلیغی در پیاده روی اربعین افزایش حضور روحانیون و مبلغان در این مراسم ضروری است.

 

وی بیان کرد: حضور مبلغان و روحانیون بستری مناسب برای بصیرت افزایی و معرفت افزایی در جامعه است.

 

آیت الله میرعمادی، پیاده روی اربعین بستر تقویت پیوند با ولایت است، افزود: پیاده روی اربعین حسینی حرکتی فرهنگی و تاثیر گذار در جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه بر ضرورت مستند سازی این حرکت عظیم مردمی تاکید کرد و گفت:  مستند سازی  این اقدامات موجب فخر و مباهات آیندگان  و الگو سازی مناسب برای نسل آینده خواهد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا مسجد عاشورای حسینی عزاداری محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان شیراز نماز ظهر عاشورا نماز جمعه خطبه های نماز جمعه پیوند با ولایت اربعین حسینی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان

استاندار خوزستان، گفت: در شهر اهواز طرح فاضلاب و شبکه آب‌های سطحی در دولت‌های مختلف دنبال شده، در عین حال دولت سیزدهم در این زمینه به صورت قوی‌تری وارد میدان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز در حاشیه نشست شورای اداری کشور که به ریاست رئیس‌ جمهور با حضور اعضای کابینه و شرکت ویدئو کنفرانسی استانداران و مدیران استان‌ها برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر، اظهار داشت: در شهر اهواز طرح فاضلاب و شبکه آب‌های سطحی در دولت‌های مختلف دنبال شده است در عین حال دولت سیزدهم در این زمینه به صورت قوی‌تری وارد میدان شده است.

وی افزود: در این راستا حدود 317 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب انجام شده، گرچه همه این رقم هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. برخی از دیگر مناطق نیز هنوز شبکه فاضلاب ندارند که باید در ادامه اجرا و تکمیل طرح فاضلاب مدنظر قرار گیرند.

حسینی محراب ادامه داد: شهرداری باید برنامه‌ای برای جمع‌آوری آب‌های سطحی می‌داشت که در مقطعی بنا بر این گذاشته شد که به شکل ترکیبی به کمک شبکه فاضلاب این آب‌ها دفع شوند اما دیگر این روش جوابگوی دفع بارش‌های سیل آسا و رگباری نیست و مشابه این وضعیت آبگرفتگی در اهواز در کشورهای منطقه و دیگر کشورها بروز می‌کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: طبعاً در زمانی که بارش‌های سنگین رخ میدهد دفع آبگرفتگی ناشی از آن مقداری زمان می‌برد.‌ خوشبختانه با تقسیم‌بندی صورت گرفته و از طریق فرماندهی میدانی شهرداران مناطق هشت گانه و نظارت معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شهردار اهواز و مدیرعامل آبفا به نحو احسن امکانات و تجهیزات بسیج شد.

حسینی محراب ادامه داد: در کنار آن از سازمان مدیریت بحران کشور تقاضای ارسال تجهیزات، ماشین آلات و نیرو کردیم که متعاقب آن استان‌های اصفهان و تهران به عنوان معین استان خوزستان در مدیریت بحران ناشی از آبگرفتگی‌ها تعیین شدند که امری مرسوم است و خوزستان نیز در بحران‌های مشابه همواره به دیگر استان ها کمک هایی داشته است و تاکنون کمک‌هایی از اصفهان دریافت کردیم.

وی گفت: امیدواریم با بسیج امکانات و نیروها تا بعد از ظهر امروز بخش مهمی از آبگرفتگی‌ها رفع شود؛ از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده‌اند شهرک دانشگاه، سپیدار، زعفرانیه، کوی رزمندگان و برخی مناطق دیگر هستند که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت عملیات تخلیه آب انجام شود و مردم کمتر به زحمت بیفتند و یکی از دلایل دورکاری ادارات اهواز و کارون در روز دوشنبه نیز رفاه حال شهروندان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال از مسافران نوروزی در فسا
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • افطاری ساده در بلوار کشاورز
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان