Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ سید تیمور حسینی روز یکشنبه در حاشیه نشست راهبردی بررسی تصادف‌های استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: سازمان ملی استاندارد، وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حذف پراید از جاده‌های کشور باید جدی‌تر عمل کنند و با تدبیر همه‌جانبه می‌توان تولید این خودرو بی‌کیفیت را متوقف کرد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس راهور برای توقف شماره‌گذاری پراید از سال آینده در کشور جدی است و با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوط می توان برای اجرای این طرح مهم اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: پراید خودروی سواری ایمن برای جا به جایی مسافر در راه‌های کشور نیست و باید هرچه سریع‌تر شماره‌گذاری این خودرو متوقف شود.

حسینی اضافه کرد: در صورت شماره‌گذاری نشدن پراید از سال آینده باز هم مدت زیادی زمان لازم است تا این خودرو سواری از جاده‌های کشور خارج شود.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در دهه ۸۰ توقف شماره‌گذاری خودرو پیکان در کشور انجام شد اما همچنان این خودرو در جاده ها تردد می‌کند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: کیفیت در تولید خودرو و استمرار آن باید مورد توجه  قرار گیرد و تولید خودرو با کیفیت نقش غیرقابل انکاری در کاهش تصادف‌های جاده‌ای دارد.

در نشست راهبردی تصادف‌های استان سمنان که علیرضا آشناگر استاندار، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از شهرداران و فرمانداران استان سمنان در آن حضور داشتند در ارتباط با میزان تلفات جاده‌ای و کاهش آن بحث و تبادل نظر شد.

در پنج سال گذشته ۹۰۷ نفر در جاده‌های استان سمنان به دلیل سوانح رانندگی جان باختند و ۶ هزار و ۴۶۶ نفر مجروح شدند.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سایپا سمنان خودرو تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید