Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:56:54 GMT

شرایط تبدیل خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز اعلام شد+ جدول

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۳۱۹

شرایط تبدیل خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز اعلام شد+ جدول

شرایط تبدیل خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز به صورت اختیاری برای مشتریان این خودرو اعلام شد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ اقتصادی خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرایط تبدیل خودرو پژو 405 دوگانه سوز به صورت اختیاری برای مشتریان این خودرو اعلام شد.

براساس ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیرطبق قرارداد بطور مکانیزه محاسبه خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,1415/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه پنجم فروردین_ افت قیمت در بسیاری از خودروهای داخلی و مونتاژی دیده می‌شود اما در برخی موارد معدود، قیمت خودروها افزایش داشته یا ثابت مانده است.

کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار، امروز تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا نیز نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V1 یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو نیز امروز با افت پنج میلیون تومانی قیمت و نرخ ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۱۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۸۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۳۲ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۹ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۱۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۵۳ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است.

جک J4 آپشنال؛ اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور، امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی است نیز بدون نوسانی و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان و با نرخ یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن نیز ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 746300

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا