Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@16:58:28 GMT

روستای چایان منطقه گردشگری می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۳۳۵

روستای چایان منطقه گردشگری می شود

بخشدار مرکزی بهار  از تصمیم دولت برای تبدیل روستای چایان به منطقه گردشگری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شفیعی، بخشدار مرکزی بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اعلام خبر  تبدیل روستای چایان به منطقه گردشگری گفت: یکی از موارد صورت گرفته در زمینه احیاء و توسعه روستایی بحث احیای روستای چایان است که با دعوت از کارشناسان و مدیران روستایی این منطقه از بخش مرکزی احیا و به عنوان سایت گردشگری ویژه تعریف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی همچنین گفت: در اقدامات اولیه اخذ مجوز احیای روستای چایان صورت گرفت و در قدم دوم طرح هادی روستا از طریق راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تصویب شد.

وی ادامه داد: قابلیت های گردشگری چایان در حدی است که می تواند به عنوان نمک آبرود استان تعریف شود که در آن فضای تفریحی، رستوران و تله کابین اجرایی خواهد شد.

بخشدار مرکزی بهار همچنین به سایر اقدامات انجام شده درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: دو واحد بومگری در روستای رسول آباد سفلی تاسیس می شود و تملک محوطه اطراف کاروانسرا یکی دیگر از برنامه های اجرایی ما در این روستاست.

وی در پایان گفت: پل تاریخی قرمز کرپی آبرومند مورد مرمت قرار گرفته و به محوطه گردشگری تبدیل می شود و بوستان روستای روان در دو فاز اجرایی شده و فاز سوم آن نیز به محض اختصاص بودجه اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای گردشگری رهورد با حضور مهندس صفائی فرماندار، بخشداران بخش‌های ۴ گانه شهرستان، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان، باتقوا رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی شهرستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای رهورد درمحل دفتر فرماندار برگزار شد.

این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی از بازی‌های بومی محلی، نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی از روستاه‌های بخش‌های چهارگانه شهرستان ۷ اردیبهشت در مجموعه گردشگری، فرهنگی و ورزشی روستای رهورد بخش باجگیران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • سودای جهانی شدن ابیانه چه زمانی محقق می‌شود؟
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان