Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی اطهری روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از خدمات غیرحضوری ما در حال حاضر عبارتند از اعلام سوابق، درخواست دفترچه، نام نویسی، خدمات سابقه، درخواست کمک‌هزینه ازدواج، محاسبه‌ غرامت دستمزد بیماری، درخواست کمک هزینه بارداری، درخواست‌هزینه کفن ودفن، درخواست بازرسی و محاسبه خرید سربازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات نیمه حضوری و غیرحضوری در دست اقدام خاطر نشان کرد: نام نویسی کارگاه‌های جدید، درخواست تغییرنام کارگاه، اعلام تغییرفعالیت کارگاه، تغییرکارفرما، نام نویسی غیر حضوری بخشی از ۴۵ مورد خدمات نیمه حضوری این شعبه است که به زودی فعال خواهد شد.

رییس شعبه تامین اجتماعی رودهن گفت: این شعبه در بسیاری از معیارهای عملکرد رتبه نخست را کسب کرده و در شهریورماه امسال شعبه رودهن، رتبه سوم خدمات غیرحضوری را در بین ۱۴ شعبه به دست آورده است.

اطهری با بیان اینکه تعداد کل بیمه شده‌های اصلی در این شعبه ۴۸ هزار و ۳۵۸ نفر هستند، خاطر نشان کرد: افزون بر ۷ هزار نفر مستمری بگیر و ۷۳ هزار و ۴۷۶ هزار نفر بیمه شده تبعی (خانواده) در این منطقه داریم.

وی افزود: این شعبه هر ماه ۳میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری به بیش از یک هزار و صد نفر پرداخت می‌کند و درهرماه هزینه تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی نظیر غرامت دستمزد، غرامت بارداری، کمک هزینه ازدواج، هزینه پروتز و اروتز (داخل بدن مانند پلاتین) هزینه کفن و دفن در حدود ۳۵۰ میلیون تومان است.

رییس شعبه تامین اجتماعی رودهن با بیان اینکه دفاتر بیمه در سراسر منطقه به منظور سهولت دسترسی بیمه شدگان و مستمری بگیران خدمات رسانی می‌کنند، عنوان کرد:  شعبه رودهن به عنوان شعبه مادر با یک شعبه کارگزاری در منطقه صنعتی خرمدشت و یک شعبه اقماری کارگزاری در منطقه بومهن و یک شعبه اقماری سازمان در شهر پردیس خدمات رسانی می‌کنند.

اطهری عنوان کرد: تمامی کارفرمایان بر اساس ماده ۳۹ تامین اجتماعی موظفند که کارگران خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه کنند، هفت درصد از حقوق و مزایای بیمه شده و ۲۳ درصد هم از درآمد کار فرما کسر می‌شود و در نهایت کار فرما ۳۰ درصد حق بیمه را بر اساس یک لیست به سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی یا به صورت حضوری پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به فراربیمه‌ای برخی از کارفرمایان در منطقه خاطر نشان کرد: واحد بازرسی ما به شکایات بیمه شدگان و کارفرمایان رسیدگی می کند، کارگاه‌های قانون گریزرا شناسایی کرده و به آنها به منظور بیمه اجباری کارگران، کد کارگاهی تخصیص می‌دهند تا کارگران پس از ثبت نام در لیست بیمه ازخدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.

رییس شعبه تامین اجتماعی رودهن اظهار داشت: درخواست بازرسی یکی از خدمات غیر حضوری این شعبه است و بیمه شدگان با ثبت مشخصات شخصی خود در بخش بازرسی و فعال کردن آن درخواست خود را به ما اعلام کرده و در نوبت بازرسی قرار می گیرند و پس از آن همکاران ما برای بازرسی کشفی به کارگاه‌های فعال و نیمه فعال اعزام شوند.

اطهری افزود: بیمه شدگان و کارفرمایان شکایات خود را با واحد بازرسی ما به شماره ۷۶۵۰۸۹۹۰در میان بگذارند.

این مقام مسول با اشاره به شرایط محیط واقعی کار اظهار داشت: فارغ التحصیلان دانشگاه با مدرک کار شناسی و بالاتر اگر طی دو سال قبل ازدرخواست خودشاغل نبوده و  سابقه حق بیمه‌های نداشته باشند مشمول این طرح خواهند شد و در زمان کارآموزی با توجه به رتبه تحصیلی خود دستمزد گرفته و در صورت توافق با کارفرما جذب کارگاه خواهند شد.

  شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سازمان تأمین اجتماعی رودهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد

امیر عباس جراحی علمداری به آمار ویزیت پزشکان در مراکز تحت پوشش این اداره طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۷۳ هزار و ۹۰۷ ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل آن افزایش ۱.۶ درصدی نشان می دهد.

این مسوول یادآور شد: بیش از هشت هزار و ۲۳۰ عمل جراحی نیز در بیمارستان های تامین اجتماعی استان زنجان به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: خدمات پاراکلینیک سرپایی مراکز درمانی سال گذشته به یک میلیون ۱۹۳ هزار و ۱۵۷ مورد رسید که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشت.

این مسوول با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۴ تخت فعال، ۲۲ تخت ویژدر بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان فعال بود، گفت: ۷۱.۳ درصد تخت‌های بیمارستان‌های این استان اشغال بود که نسبت به مدت مشابه قبل ۴.۷ درصد افزایش دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته به ۱۷ هزار و ۸۴۱ نفر رسید که افزایش ۱.۲۹ درصدی داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: زایمان‌های انجام شده در بیمارستان‌های تامین اجتماعی این استان نیز در این مدت به سه هزار و ۸۳۴ نفر رسید اما این آمار نسبت به مدت مشابه قبل ۹ درصد کاهش داشت.

جراحی به سیر نزولی زاد و ولد اشاره کرد و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای برنامه های تبلیغی افزایش جمعیت، برگزاری دوره های آموزشی، نجوم رصدی، باغ کاوشگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه های مشابه را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد