Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه شورای سلامت زنان و خانواده اظهار کرد: در زمینه حجاب و عفاف باید آموزش و پرورش ، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی ورود کنند.

اخبار اجتماعی-او با اشاره‌ به خودسوزی سحر خدایاری در مقابل یکی از محاکم قضایی افزود: با توجه به موضوعاتی همچون مطرح شدن خودسوزی سحر خدایاری ناشی از نظرات متفاوت در رابطه با ورود بانوان به ورزشگاه‌ها این آمادگی در میان جوانان وجود دارد تا متأثر از فضای مجازی و شرایط جامعه چنین رویدادی را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران با بیان اینکه باید از علم دانشگاه‌ها برای ترویج عفاف و حجاب در میان جوانان استفاده کرد، گفت: استفاده از مقالات و امکانات دانشکده‌ها برای ترویج عفاف و حجاب مثمر ثمر خواهد بود.

فرهادی گفت: در نظرات ارگان‌ها دونگانگی وجود دارد، به همین دلیل برای پیشبرد اهداف با سختی مواجه هستیم. به عنوان مثال در موضوع تکدی‌گری ۲۰ نظریه وجود داشت و یا این که برخی از هنرمندان در سریال‌ها با حجاب نقش ایفا می‌کنند، اما در جامعه به گونه‌ای دیگر هستند که تأثیر آن در جامعه و جوانان دیده می‌شود.

او افزود: وجود اتفاق نظر در نظریه‌ها موجب رقم خوردن اتفاق‌های خوب می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش حجاب آموزش و پرورش خانواده زنان صدا و سیما فرماندار ورود بانوان به ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی