Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:26:09 GMT

پسر هوادار استقلال دست به خودکشی زد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۴۰۹

پسر هوادار استقلال دست به خودکشی زد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

وب سایت رکنا در خبری نوشته است: مسعود خلیفه جوانی اهل روستای طلحه دشتستان که چندی پیش سنگ قبرش را با نشان باشگاه استقلال ساخته بود، خودکشی کرد.

او جوانی اهل روستای طلحه دشتستان بود که چندی پیش عکس سنگ قبری که با نشان باشگاه استقلال برای خودش ساخته بود در شبکه‌های اجتماعی بسیار دست به دست شد، دیروز دست به خودکشی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی می‌گویند پیش از اقدام به خودکشی با پدرش بر سر ارث دعوا کرده، بعد چند اصله نخل را سوزانده و سپس خود را کشته است.

او وقتی سنگ قبرش را ساخت گفته بود، اطرافیانم پرسپولیسی هستند و می‌ترسم بعد از مرگم نشان باشگاه پرسپولیس را روی سنگ قبرم بزنند.

سنگ قبر یک استقلالی به دلیل ترس از اقوام پرسپولیسی!

چندی پیش روزنامه خبر ورزشی در خبری کوتاه از مسعود نوشت: هوادار متعصب استقلالی از ترس اقوام پرسپولیسی‌اش دست به کار عجیبی زد. حرکتی که در فضای مجازی سوژه شده است.

یک هوادار سرسخت استقلالی در استان بوشهر با وجود اینکه در قید حیات است، ولی برای خودش سنگ قبری با لوگوی استقلال تهیه کرده است. این هوادار دلیل این کارش را اینگونه توضیح داده است: چون اقوام همه پرسپولیسی‌اند، می‌ترسم بعد مرگم لوگو استقلال را روی سنگ قبرم نزنند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟