Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۱ مدال حاصل تلاش تیم بشر دوستی o-sport هلال احمر آذربایجان شرقی درچهارمین بازی های ملی در شهر همدان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سعید کنعانی» امروز(۲۴ شهریور) در مراسم تجلیل از مدال آوران تیم بشردوستی o-sporti هلال احمر آذربایجان شرقی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بر اساس اصول و اهداف خود همواره حمایت از فعالیت های بشردوستانه جوانان در قالب تیم های ورزشی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به تاریخچه تشکیل هلال احمر در کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان و مردم آذربایجان از دیرباز خیرخواه و نیکوکار بوده و پیشگامی تبریز در تشکیل هلال احمر به عنوان نخستین شهر بعد از پایتخت نشان از فعالیت خیریه ها و نهادهای عام المنفعه دارد.

وی ادامه داد: هلال احمر  فعالیت های خود را از پیش دبستانی شروع کرده و در مدارس با عنوان دادرس و در دانشگاه ها با کانون‌های دانشجویی تداوم می بخشد و فعالان در مقاطع سنی بالاتر به  کسوت داوطلبی در می آیند و در راستای تسکین الام بشری به فعالیت خود در هلال احمر ادامه می دهند.

همچنین حجت الاسلام واعظی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گفت: در رژیم گذشته مقوله ورزش در کشور بسیار محدود و به فعالیت چند تیم خلاصه می شد، اما بعد از انقلاب حمایت از ورزش و حضور جوانان و بانوان در میادین ورزشی افزایش یافته است.

وی ضرورت انجام فعالیت های ورزشی در حفظ روحیه نشاط و شادابی و  اعتماد به نفس را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در سایه مهارت و تمرین می توان قله های افتخارات را کسب کرد.

همچنین در این مراسم «ایوب رستمی» سرپرست تیم اعزامی به مسابقات بشر دوستی انتخابی تیم او-اسپرت جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، با تقدیر از حمایت های مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گزارشی از وضعیت تیم و روند برگزاری مسابقات ارائه داد.

وی گفت: تیم بشر دوستی o-sport هلال احمر آذربایجان شرقی در چهارمین بازی های ملی بشردوستی که در شهریورماه 98 برگزار شد؛ توانست با کسب 6 مدال طلا و 4 نقره و 4 برنز در رشته آکسایا (بانوان) مقام اول کشوری را به خود اختصاص دهد و در بخش برادران موفق به کسب 3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز شدند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا ماه محرم عاشورای حسینی عزاداری محرم خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز اربعین حسینی محرم بشردوستانه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس هلال احمر شهرستان طبس در این خصوص گفت: پس از تماس تلفنی مبنی بر مفقود شدن یک پسر بچه ی هفت ساله در روستای ازمیغان تیم عملیاتی هلال احمر به محل اعزام شدند.

آزاد افزود: پس از جستجو و بررسی اولیه و کمک نیروهای آتش نشانی جسد بی‌جان کودک هفت ساله در میان آبهای سطحی دره ورودی به کشتزارهای خانیک توسط عوامل آتش نشانی پیدا شد.


دیگر خبرها

  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران